Eika Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter en forsikringssak er det helt klart at jeg aldri skal ha noe med Eika konsernet å gjøre igjen. Jeg har blitt møtt med total ignoranse. Hold dere langt unna Eika, det er mitt beste råd! Velg heller et seriøst konsern som IF eller Gjensidige om dere skal ha forsikring.
Snart 6 mnd behandlingstid på skyldspørsmål i trafikkuhell.
Ble påkjørt i mai. Fikk svar i oktober. Det er jo en meget lang behandlingstid? Dessuten så måtte jeg som kunde innhente taksering fra et eksternt firma. Å drive med dialog fra tre-fire forskjellige kontakt personer i eika som ikke var i stand til å gi meg informasjon på hvem som hadde saken. I det svaret jeg fikk, så hadde eika brukt denne takseringen som jeg innhentet med deres takstpersons navn på. Dette blir jo helt feil! Styr unna om du vil ha et selskap så ivaretar deg som kunde. Det er absolutt ikke vi som kunder som skal være nødt til å purre på forsikringsselskapet å drive taksering av skader. Det som Eika burde ha gjort eg: Å gi begge parter kontaktinformasjon til hvem som er saksbehandler, gi oss estimert tid på ferdigstillese av saken og innhente informasjon som er viktig for å belyse saken for begge parter.
De er ikke enkle å få i tale når en trenger det, trege og lite service instilte.
Eika forsikring er bra og er veldig fornøyd med dem. Jeg liker å prøve forskjellige forsikring.
Dårlig kundebehandling, de burde ta mere vare på den vanlige mann i gata.
Meget rigid og lite serviceinnstilt medarbeider i Fornebu sparebank. Her lytter man ikke til kunden.
Ryddig greit. Middels priset, har pga alt i et med bank. Ryddig og raske avklaringer. Bra service lokalt tilknyttet.
Jeg er fornøyd med eika forsikring fordi de er billige.
Eika svarer aldri på henvendelser og jeg betaler omkring 10 000kr i året på forsikringer. Elendig service og føler ikke jeg får det jeg betaler for samt heller ingen hjelp ved spørsmål. Konkluderer med elendig.
Fikk bilproblemer på ferie, har super forsikring. Kom etterhvert til et kundesenter? Som ga meg kun dårlig mage. Ingen snakk om leiebil, hjelp til noe annet en redningsbil. Og vips 4 timer senere dukket den opp.
Jeg byttet fra annet selskap da jeg fikk en bedre pris og en lokal kundeveileder som fast kontakt.
Personlig kontakt. Hyggelige lokale personer å snakke med.
God ivaretaking av den enkelte kunde, rask saksbehandling.
Verste kundeservice eg har opplevd.. Du blir sett ovenfra og langt ned.
Helt elendig! Uansett hva det er som skjer så er det umulig å få hjelp. Stjålet telefon. Ikke noe hjelp. Ødelagt kamera på reise med reiseforsikring som jeg ble fortalt at skulle hjelpe i slike situasjoner, ikke noe hjelp. Påkjørt bakfra - greit nok ikke eika som skulle ordne opp, men når jeg ringte de å spurte hvem jeg skulle snakke med mtp bytte av bilstoler til barn mente de at man ikke trengte å bytte bilstol.