Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra jeg meldte skaden var den behandlet og meldingen om at oppgjøret var på vei til konto (iløpet av 2-3 dager) gikk det 3 timer! Alt jeg måtte gjøre var å innhente kostnadene for reparasjon og kostnadene for å erstatte det som var ødelagt. Når det forelå gikk det minutter før meldingen om at saken var ferdig behandlet. Så raskt har jeg aldri opplevd saksbehandling fra et forsikringsbyrå før.
Dårlig kommunikasjon. Meget bra utførelse av håndverkere.
Forsikringen er vesentlig dårliger enn omtalen av produktet gjennom forsikringen i Lo favør!(Industri energ)
Har bare positiv erfaring. Flinke rådgivere/saksbehandlere så jeg har ingenting å klage på :)
De øker prisen på forsikringen med dobling hvert år og skylder på antall skader utført av andre kunder, at det går utover oss som har kjørt skadefritt i 20 år.
Man føler seg svært godt ivaretatt som kunde, og prisen på forsikringen er konkurransedyktig.
Veldig kundevennlig, rask og serviceinnstilt. Saksbehandler ivaretok mine interesser på en utmerket måte og jeg ble satt i høysetet.