Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når det kommer til skade og oppgjør, er det en kamp fra ende til annen. Pris på forsikring er grei.
Lite informasjon om saken. Jeg motsa kravet fra kunde hos dere, fikk ikke noe svar om hva som skjedde i saken - annet om at den var ferdig hos dere og jeg ikke hadde mistet bonus.
No response, seems to be forgotten about my cases. I had to called them back to ask what's happening. Bad telephone service... and no help at all just answer we can not help you. Online page experience not good either.
Rask tilbakemelding, god kundeservice. Mistet bilnøkkelen min, med toppkasko betalte jeg kun egenandel for å få kopiert opp ny nøkkel. Rask saksbehandling, god stemning. 😀
Ukomplisert og relativ rask behandling. Lett tilgjengelig på telefon.
Rask behandling med god kommunikasjon. God dialog med verksted og Framtiden Forsikring.
De holder det de lover og har rask saksbehandling og gir god hjelp og informasjon ved skade. De er i fremste rekke på produktutvikling.