Det lønner seg å sammenligne
Gjensidige Forsikring
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

Bilforsikring fra Gjensidige Forsikring

Les 515 omtaler og erfaringer om bilforsikring fra Gjensidige Forsikring

515 omtaler
Gjensidige Forsikring Bilforsikring
Rangert #1 av 18
innen bilforsikring
Bra
4,2
AV 5
4,2
Kundetilfredshet
Bra
4,3
Kundeservice
Bra
4,3
Skadeoppgjør
Bra
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 515 omtaler om bilforsikring fra Gjensidige Forsikring sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
Gjensidige Forsikring?
skriv omtale
FILTRER
Bilforsikring
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av Gjensidige Forsikring
Hva synes du?
"Good price as long as you don't give a problem"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
3 / 5
Skadeoppgjør
2 / 5
Carowner
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

I have Gjensidige insurance and I got good service and cheap price but I had a small accident which was not my fault and they didn't investigate it assuming my responsability, even though I presented proofs. The result was a reduction in my bonus from 70 to 40% and I had to pay the egenandel for the reparation of my car. Total cost for the damage + bonus lost was around 6000. - (for something that clearly wasn't my fault).

"Bilforsikring, barneforsikring og reiseforsikring"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Øystein
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Ingen klare svar på hvorfor Gjensidige bruker G-beløp og ikke konkrete tall der kunden har noe fast å forholde seg til. Ett av mine spørsmål til kundeveileder: Hvorfor er barneforsikringen hos dere tre ganger dyrere enn nå mitt nye selskap? Og dekningsgraden er lik? Svar: Sånn er det bare!!

Har nå halvparten av årspremien i mitt nye selskap på tre forsikringer med spesifikke forsikringssummer og bedre dekning. Hvordan kan det forsvares? Svar: Sånn er det bare!! (igjen) Avsluttende på samtalen fra kundeveileder: "Du får vurdere da vet du"
Nei, jeg er ikke fem år. Nei, jeg har ikke brukt mine forsikringer hos Gjensidige. Nei, jeg har ikke vært noen vanskelig kunde hos dem.

Takk for "samarbeide" i femten år, og null velvilje til å beholde langtidskunder.
Beklager, men det er ikke jeg som skal komme krypende til dere men dere som skal spørre meg om å være kunde hos dere.

"Forderdelig MC forsikring"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Øyvind M
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Mye bra. God kundeservice.
Elendig vurdering av motorsykler. De har en MT 09 som prises høyere enn mye dyrere og kraftigere sykler.

"Meget problematisk oppgjør"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Ove
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde store problemer med oppgjør etter skade. Etter flere purringer tok de til slutt frem papirene fra bunken iløpet av telefonsamtalen og ga meg ett usannsynlig dårlig tilbud.

"Elendig kundebehandling"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Onklb
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige har tapt seg utrolig som forsikringsselskap siden 2013-2016. Elendig kundebehandling og oppfølging. STYR UNNA!

"God kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Sverre
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har flere forsikringsobjekter, iblandt disse et lite 'veteran' skip, LOA 16, 40m bygget i stål i Damnark 1954/maskin: Wichmann 5DCT 375 hk dieselmotor fra 1966. Dette skipet er vanskelig å få forsikret på 'normale' vilkår i Norge - p. T. Forsikret hos Dansk Søassuranse, Marstal.

"Dyr på bil"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
4 / 5
Frode
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har bare gode erfaringer med Gjensidige, men betaler ikke dobbel pris på bilforsikringen min, så vi bytter nå.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Bilforsikringen er for høy"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Inger
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Service og tilgjengelighet er bra. Vi mener bilforsikringen er for høy, særlig når vi ser at andre selskap kan levere under eller til samme pris på kun bilforsikring.

"Ikkeno krøll"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Omtalen omhandler

Enkel å komme i kontakt med, raskt å endre forsikring samt rask og problemfritt oppgjør. Har kun 1 sak, gjennom reiseforsikringa. Et stort + at dem ringer opp ved utenlandskontakt. Koster noen ganger skjorta hvis man må vente i telefonen.

"Skrur opp premien med 30 uten grunn"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Beate
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Spenstig å få e-post om at det er en elektronisk mld på dine sider til meg. Har aldri samtykket i å ha en elektronisk mappe, men forsøkte å komme inn uten å lykkes, kundebehandler forsøkte også men måtte gi opp. Kundebehandler sender meg posten til min e-post og da må jeg si jeg ble sjokkert, har ikke hatt skader men ut av intet er premien bare over natten hevet med 30 %. Nå skjønner jeg hvorfor de ikke ville sende meg dette i posten. Dette er fullstendig useriøst!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Pålitelig"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
2 / 5
Skadeoppgjør
4 / 5
Bjørn E. B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige kan bli bedre på kundebehandling ved skade, men leverer det som står skrevet i forsikringsdokumentet. Er noe høy på pris for biler etter min mening. Ved et godt tilbud andre steder kan jeg nok vurdere å bytte forsikringsselskap.

"Gjensidige Forsikring"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5

Forsikringsselskapet som gir god kundebehandling, rask skadeoppgjør og gode betingelser og priser. Og det eneste selskapet som jeg vet om som faktisk gir kundeutbytte til sine kunder hvert eneste år!

"Strålende fornøyd"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Håvard
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Etter å ha vært kunde i 3 år har jeg kun positivt og si om Gjensidige. Hjalp oss på en utmerket måte den ene gangen vi hadde behov for å bruke de.

"Fornøyd"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Dag R. D
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Jeg synes Gjensidige er et relativt bra forsikringsselskap. Har ikke hatt problemer med mine forsikringer. Og er fornøyd med å være kunde der.

"Helt topp"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5

Har hatt gjensidige i alle år, og er MEGET fornøyd. Aldri noe tull, og enkelt og smertefritt oppgjør.

"Fornøyd :)"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Lidija
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde en skade og alt gikk veldig behagelig for seg. Har sjekket pris med mange selskaper og gjensidige kommer alltid best ut.

"Uerfarne rotekopper"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Marit
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Begynner snart å lure på om gjensidige overhode vet hva de driver med? Har gått over til annet selskap for snart 2 uker siden. De skjønner ikke at de har fått oppsigelse. For å sjekke gikk jeg inn på mine sider, fremdeles står huset oppført mens bil og innbo var fjernet. Er det noen som tror de er rett navle? Tror neppe det nytter og ha uerfarne ansatte på kundesenteret. Kommer "aldri" tilbake til gjensidige som kunde om det er det siste selskapet igjen.

"Gammelt traust selskap"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Trofast-Kunde
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har vært kunde i mange år og vært fornøyd. Liker ikke utbytte på forsikring. Først betaler jeg premien av penger som er inntektsbeskattet, så får jeg et tilsynelatende bra utbytte som jeg igjen må beskatte. Sett heller ned premien direkte, og slutt med hele utbytte.

2 synes denne omtalen er nyttig
"Utrolig provoserende oppførsel av saksbehandler, får inntrykk av at jeg snakker med 'tulletelefonen'"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Oddbjørn
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige Erfaringer bilforsikring. Utrolig lang saksbehandlingstid. Fabrikkerer egne opplysninger når det ikke finnes informasjon som er til skade for kunden. Det som er bra? Avdelingsleder tar tak og ordner raskt opp når jeg lover å ta saken til rettsapparatet. (Etter fire måneder) Ellers er det ingen ting som er bra, en stjerne i anmeldelsen er en for mye.

2 synes denne omtalen er nyttig
"Topp service"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Omtalen omhandler

De er veldig flink på service å ordner opp sånn at alt blir bra. Jeg er topp fornøyd med Gjensidige.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Marit
24.08.2016 20:03
Da er du heldig iforhold til de fleste andre.
"God kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Nils M
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har stort sett greie priser, det virkes som dyktige folk på kundesenteret.
Har aldri hatt behov for og bruke forsikringen så vet ikke hvordan dei er da.

"Hyggelige ansatte og utbytte! Men dyrt på slutten!"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
3 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Terje
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde gjensidige i mange år, var rimeligste selskapet i begynnelsen, men etter 4 år ringte annet forsikringsselskap å jeg fikk hallvert prisen. Ellers godt fornøyd med gjensidige foruten om prisen da..

3 synes denne omtalen er nyttig
"Kundeløfte"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
2 / 5
Bjørnar S
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hva jeg synes om gjensidig er at det er et selskap som driver ok,
men det er enkeltpersoner som ikke forstår hva de jobber med.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dyrt og rotete forsikringsselskap"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Skadeoppgjør
2 / 5
Cecilie
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Ved en feil har noen andre betalt min forsikring i nesten et år, og enda jeg har prøvd flere ganger å forklare dette til operatørene via telefon, har de hver gang kommet frem til at alt er i orden med betalingen. Nå etter 7 måneder tar de kontakt, ettersom vedkommende som har betalt min forsikring har oppdaget dette.
Dette er en feil som har skjedd enten pga selskapet eller vedkommende som har betalt min forsikring, men likevel er det jeg som skal tilbakebetale? Enda jeg har meldt i fra om det uten å bli hørt? Så nå mener gjensidige at jeg skal betale dobbelt opp med bilforsikring for en feil de begikk. Her burde de ha lagt seg flate og fikset opp i problemet, 13-14 tusen kroner for et stort selskap er ikke det samme som for en student med allerede for mange regninger.

"Til å stole på"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
John O. H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Alt bra, hyggelige kundekonsulenter og er effektive. Veldig god erfaring.
Burde ta kontakt en gang pr. år for å gjennomgå forsikringene.
Er ikke sikker på at prisen er rett.

SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om Gjensidige Forsikring
Skriv omtale
UTFORSK FORSIKRINGSSELSKAPER
Utforsk 18 andre forsikringsselskaper og del dine erfaringer
Alle forsikringsselskaper
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode forsikringsselskaper innen personlig økonomi.
Alle bransjer