Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt ubrukelig selskap, tyveri selskap anbefales ikke i det heletatt. Styr faktisk unna. - Dårlig kundeservice når jeg mener dårlig så er det next level dårlig. - Sender ut fakturer uten rett! - ikke et troverdig selskap, du blir lurt kundeservice legger notat på deg hos alle andre behandlere hvis det er noe de er bestemt på så uansett hvem du snakker med får du ingen andre innblikk. -fikk meg til å bestille flybillter til 5000kr pga tapt fly som kundeservice bekreftet at de ville dekke. På telefon i samtalen. Man bli faktisk bare lurt av det selskapet Fins veldig mange bedre selskap.
Dette selskapet har akseptert en skade -som en kommisjonsforhandler har meldt inn, uten mitt vitende og samtykke! Hverken Gjensidige eller forhandleren har orientert meg om hva som har skjedd, og nå gir de meg 750 kr i egenandel for "skaden"! De forstår ikke norsk heller tydeligvis, for mine meldinger tar de ikke til seg! Bytter nå selskap, for dette aksepterer jeg ikke! Dette står til stryk!
Avtalte pris og kjørelengde. Fikk en liten skade og da hadde jeg overkjørt kilometer fordi de hadde satt en annen kjørelengde i systemet sitt enn de hadde avtalt med meg. Fikk en ekstra regning på kr 3000. Sa opp mitt kundeforhold etter å ha vært i selskapet gjennom flere tiår.
Greit nok at forsikringen ikke dekker alt som kan skje med en bolig, men kundebehandler kan være høflig og respektfull overfor kunden, selv om kundebehandler muligens hadde en dårlig dag, og på det tidspunktet kanskje var lei av stressa og uvitende gamle damer med tilsynelatende uendelig mange dumme spørsmål. Det hadde vært på sin plass med litt menneskelighet og omtanke. Flåsete svar på konkrete spørsmål fører absolutt til bytte av forsikringsselskap. (Jeg fikk for øvrig bedre hjelp med spørsmålene mine av en person jeg traff på trening.)
Alltid er de der Forholdsvis billig Rask avgjørelser
Aldri noen problemer med de. Hyggelig kundeservice.
Den har alltid vært bra. Det er ikke mer og si om det.
Jeg trodde båt og motor var forsikret , og motor ved havari. men nei. Ikke motor. Kun brann og ulykke, og konflikt med andre båter. Kunne noen sagt det da jeg tegnet forsikringen?
Fornøyd,men vil likevel se om jeg kan få billigere forsikring. Dyr på bil
Fornøyd så langt. Utbytte trekker opp. Håper på godt samarbeid i tiden fremover.
Elendig behandling, mistenkeliggjort, etterlyser stadig nye dokumenter, får ikke tak i saksbehandler, har ikke en gang fått melding om at jeg hadde meldt fra om uførhet. Foreløpig venta 6 måneder og det er visst helt normalt. Så mye rot at jeg velger advokat for å hjelpe meg siden Gjensidige virker som det skal være vanskelig for å slippe å utbetale. Vi har totalt forsikringer for ca 130000 kr pr år. Har ikke hatt vansker med Gjensidige med andre forsikringer men uføreavdelingen er ikke bra, blir mer og lengre syk av belastningen.
Har en utmerket reiseforsikring . Utvides gjennom Gouda. Falck i Danmark fungerer utmerket !
Jeg fikk dekket 30 dager leiebil av Gjensidige etter jeg kræsjet bilen min. Etter 9 dager var det problemer med leie bilen. ringte Gjensidige å ba om å bytte, de godtok dette. Når de 30 dagene hadde gått fikk jeg regning på 14 000 av Hertz. Gjensidige mener de aldri godtok bytte av bil, selvom det er samme pris.
saksbehandlerbehandlingen var ikke god. de stoler ikke på og stiller dumme spørsmål
Ble skammet, fikk en pris av selger som var billigere enn min tidligere forsikring. Byttet og fikk regning som var høyere enn min gammle forsikring. Nå er jeg på utskikk etter en ny forsikring pågrunn av min misnøye av feil knformasjon og dårlig kundeservice. Er ikke fornøyd med dem.
Dårlig kundeopplevelse. Hold dere unna Gjensidige. Jeg vil aldri kjøpe ny forsikring der