Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Avtalte pris og kjørelengde. Fikk en liten skade og da hadde jeg overkjørt kilometer fordi de hadde satt en annen kjørelengde i systemet sitt enn de hadde avtalt med meg. Fikk en ekstra regning på kr 3000. Sa opp mitt kundeforhold etter å ha vært i selskapet gjennom flere tiår.
Alltid er de der Forholdsvis billig Rask avgjørelser
Aldri noen problemer med de. Hyggelig kundeservice.
Den har alltid vært bra. Det er ikke mer og si om det.
Jeg trodde båt og motor var forsikret , og motor ved havari. men nei. Ikke motor. Kun brann og ulykke, og konflikt med andre båter. Kunne noen sagt det da jeg tegnet forsikringen?
Fornøyd,men vil likevel se om jeg kan få billigere forsikring. Dyr på bil
Fornøyd så langt. Utbytte trekker opp. Håper på godt samarbeid i tiden fremover.
Elendig behandling, mistenkeliggjort, etterlyser stadig nye dokumenter, får ikke tak i saksbehandler, har ikke en gang fått melding om at jeg hadde meldt fra om uførhet. Foreløpig venta 6 måneder og det er visst helt normalt. Så mye rot at jeg velger advokat for å hjelpe meg siden Gjensidige virker som det skal være vanskelig for å slippe å utbetale. Vi har totalt forsikringer for ca 130000 kr pr år. Har ikke hatt vansker med Gjensidige med andre forsikringer men uføreavdelingen er ikke bra, blir mer og lengre syk av belastningen.
Har en utmerket reiseforsikring . Utvides gjennom Gouda. Falck i Danmark fungerer utmerket !
Jeg fikk dekket 30 dager leiebil av Gjensidige etter jeg kræsjet bilen min. Etter 9 dager var det problemer med leie bilen. ringte Gjensidige å ba om å bytte, de godtok dette. Når de 30 dagene hadde gått fikk jeg regning på 14 000 av Hertz. Gjensidige mener de aldri godtok bytte av bil, selvom det er samme pris.
saksbehandlerbehandlingen var ikke god. de stoler ikke på og stiller dumme spørsmål
Ble skammet, fikk en pris av selger som var billigere enn min tidligere forsikring. Byttet og fikk regning som var høyere enn min gammle forsikring. Nå er jeg på utskikk etter en ny forsikring pågrunn av min misnøye av feil knformasjon og dårlig kundeservice. Er ikke fornøyd med dem.
Dårlig kundeopplevelse. Hold dere unna Gjensidige. Jeg vil aldri kjøpe ny forsikring der
Generelt veldig fornøyd, rask service når behovet for å benytte forsikringen har vært der.
Har gode erfaringer med Gjensidige - ikke alltid billigst (men stort sett greit), og har fått raskt hjelp, også midt på natta i utlandet.
Godt og stabilt selskap. Skulle ønske det var noe rimeligere