Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med Nemi forsikring. Men det er prisen som avgjør om jeg skal bytte forsikringselskap.
Virker ikke seriøst når dem ikke svarer eller ringer tilbake.
Prisen er lav, men dem er ikke til å stole på. Kommer aldri til å anbefale dette selskapet til noen.
Vanskelig å få tilgang til min side og tilbakemeldinger. Dårlig info om forandringer på pris, denne steg med nesten 20-25% fra forre år uten noen annen info enn det som fremgikk av tilsendt ny betalings info. Det er og liten info om hva forsikringsvilkårene dekker.
Før noen år siden jeg og med familien min vi kjørte til Gøteborg og i Gøteborg bilen trengte litt hjelp og jeg har snakket med Nemi og de sender meg til verksted. De sa den har ikke noen problemer jeg sa hvorfor starter ikke og kanskje starter en gang vis du prøver med mange ganger de sa vi vett ikke og jeg kjørte hjem på veien i uddevalla. Bilen stopper i motorveien og den var bra at ingen biler er bak oss vis da vi alle blir døde og vi snakket igjen til Nemi, de har send til oss en bil og kjørt bilen vår til ett verksted. Værste ting de har kopierte min kredittkort og etterpå jeg så en gang de har kjøpte noen ting fra USA fra min kredittkort og jeg har snakket med Nemi og med Banken, men hjelper ingen ting, og da de sa til meg du kan snakke med de jeg ringer og de skjønner ikke meg og jeg også skjønner ikke hva de sier og ringte til Nemi og Banken at jeg kan ikke, men dere kan snakke med, men de har ikke hjelper meg og spesielt Nemi Forsikringen har send meg til der, og jeg har nå alle papiren, men to ganger jeg har sperret kredittkort også og til nå jeg klarer ikke ta den kredittkort for grunn av de fordig en gang jeg har nytt kort, men de har kjøpt også fra USA på netthandlen og fra samme fra uddevalla, men banken og Nemi har ikke gjort noe og jeg er veldig lei for de send meg der og de har stjålet penger fra min Kredittkort og ingen hjelper meg!!! MVH Habib
For mye "små skrift" etterlater negativt inntrykk og vanskeliggjør oppfatningen om selskapet virkelig dekker "noe" om noe alvorlig skjer! Opplever svar vs skade som "plutselig byråkratisk", ergo vurderes selskapet kontinuerlig. Med stort hus / eiendom, noe vil alltid "skje" og da er raskt, enkelt svar av betydning.