Rema Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig serviceorientert og raske på svar, billig men ikke billigst. De innrømmer at dårlig veikvalitet/veiarbeid kan påvirke scoren (som ligger til grunn for rabatt) Noen ganger blir scoren helt ille, som null på langtur, der alt av fartsgrenser og komfort blir ivaretatt, dette klarer de ikke å forklare. (logger og info er oversendt, men det er min "feil", uten at de påpeker noe som helst avvik i bakgrunnsdata. Korte turer med score på 20 tallet, der jeg kunne ha kjørt med en full kaffekopp på dashbordet uten å søle. Altså er det ikke fakta som legges til grunn, da kan det være det samme. Bytter til billigere selskap og kjører like fint som før.
Bra kundeservice, men litt kronglete med dingsen og appen og ikke kontroll over hva den sender.
Hei Jan. Takk for hyggelig tilbakemelding på kundeservice. Om vi kan bistå mer på Dingsen og hvilken informasjon den sender til appen, er det bare å ta kontakt med oss på 915 09 010. Mvh, Emma
De har en dings som skal kobles i bilen, som igjen blir koblet opp mot en app på telefonen. Denne funker dårlig og dermed så setter REMA1000 opp forsikringen. Fra 6000 i året til 9000 i året for min del.
Hei Kenneth. Trist å høre at du opplever at Kjør smart fungerer dårlig. Hvis du mener den gir feil data, ta gjerne kontakt med oss så ser vi nærmere på saken. Mvh, Emma.
Billigste forsikringen som er å oppdrive. Har reiseforsikring, bil, hus og innbo. De slettet et purregebyr uten diskusjon om hvem som hadde gjort feil eller ikke. Enkelt å raskt å få svar på telefon. Meget fornøyd!
Hei Harald. Hyggelig å høre at du er fornøyd, og takk for at du deler ☺️ Mvh, Emma
Bestilte forsikring på nett og fikk en god pris, samt det var en brukervennlig og kjapp nettside. Tipp topp👏👍
Hei Simon. Takk for hyggelige ord 😄 Mvh, Emma
Jag är i stort behov av att få min gamla MB ut på vägen igen och då jag för tillfället står utan arbete och inkomst så blir ju galet galet! Men vad göra när en du är sk kredit värdig längre, Jo man tar det som ser ut att ha lägsta avgifterna. Inbetalning skedde den 12/12/17 men jag har ej hit och dax ej ännu fått vare sej försäkringsbrev eller något annat som talar för att kunna ta sig till en EU kontroll. Har både sent mail ringt men det ser inte så bra ut detta nej!🤔
Hei Ove. Beklager sent svar på denne meldingen. Håper alt har ordnet seg nå. Hvis du fortsatt trenger bistand, ring oss gjerne på 915 09 010. Mvh, Emma
Jeg hadde et godt tilbud før årsavgiften ble satt i sammen med bilforsikring, men nå ser jeg at jeg ikke skulle ha byttet over til Rema, da det nå er billigere hos min forrige forsikring.
Hei Helene, Dette vil vi gjerne se nærmere på, kan du ringe oss på 915 09 010? Mvh, Emma