Storebrand Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
dårlig kundeservice, har ikke hatt problem med saker og videre men altfor dårlig kundeservice, han var slapp, snakket som han gjøre meg tjeneste. det koster ingen ting å være snill og høflig
Greit nok. For dyrt når man ikke er uforsiktig å bruker forsikringen. D er en trygghet å vite at man er forsikret når uhellet er ute, men man betaler masse for noe man håper å slippe å benytte.
Dyre og ikke bra kundeservice. Burde hat kont med sine kunder hvert år for evt justering i avtalene
Jeg trodde at Storebrand var et seriøst forsikringsselskap. . . vel kanskje hyggelig da jeg flyttet alle mine forsikringer over dit fra Dnb da det ble lagt stor vekt hvor mye bedre forsikringer de hadde og bedre dekning, men når det kommer dit hen at en trenger hjelp så er de så fraværende at det nærmer seg ufinhet.
Selger kontaktet meg lang tid etter forespørsel på bytt.no. Han virket veldig uinteressert og hadde en slapp holdning. Lovet til slutt å sende et tilbud på mail når vi avsluttet samtalen. Jeg fikk aldri noe pris muntlig så jeg vet ikke hvordan de lå an prismessig.Mottok aldri hverken mail eller oppfølging fra selger.
veldig fornøyd med hvordan hele prossesen ble gjort
veldig hyggelig og veldig i møtekommende for at jeg skulle få et bra resultat
Det går på pris, og at prisen øker mye uten forvarsel
Fornøyd…….men, totalbeløpet for mine forsikringer er blitt alvorlig høyt. Som minstepensjonist må jeg se meg om etter noe billigere !
Svarer ikke på henvendelser, må purre på alt. Kunne like greit vært foruten
Veldig fornøyd. Kundebehandlere som tar seg tid til kunden, slik at det blir forståelig for sånne som ikke er helt inni det som handler om forsikring.
Veldig imøtekommende og best pris,hyggelig saksbehandler,og veldig godt forklarende til de ulike forsikringene.
I snitt gikk mine forsikringer opp 16% mens f,eks båtforsikringene gikk opp 21%. Pga tidene forventet jeg en oppgang i forsikringspremien men ikke så mye. Jeg har ikke hatt noen skader på mange år og har 75% 5 år eller mer i bonus. Forøvrig så har Storebrand mye av mine pensjonsmidler fra arbeidsgiver så nå vil de trolig bli flyttet om de ikke skjerper seg.
Fikk ikke erstattet taptbagasje i Spania. Bilen min ble ikke fikset sist jeg kjørte på en bil
Jeg er veldig fornøyd med forsikringen og kunde begenlingen også.
Nettopp byttet selskap og pris var en stor grunn til byttet. I tillegg var det like god dekning som tidligere. Meget tillitsvekkende og informativ representant.