Storebrand Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Om du faktisk vil være forsikret, styr unna disse! Man blir mistenkeliggjort for å anvende forsikringen, selv om skaden på ingen måte er egen skyld. Dårlig oppgjørsprosess, her kan man bare glemme å faktisk få fikset skaden.
Etter naturskade ble det opprettet sak. Takstmann var på befaring og alt virket som normalt. Etter 3 måneder kontaktet jeg saksbehandler og etterspurte status i saken min. Da kom det frem at de manglet informasjon fra taktsmann. Jeg kontaktet takstmann som beklaget og sendte inn de siste dokumentene. Så har det vært stille i 1 år. Ringer du til Storebrand, kommer til til en annen person som ikke kjenner saken, og saksbehandler er ikke tilgjengelig eller i lunsj etc. De skal gi beskjed og saksbehandler skal ta kontakt. Har ringt ca hver måned og fått samme beskjed. Men har enda ikke fått snakket med saksbehandler!! Vil aldri bruke Storebrand igjen!
Veldig fornøyd med Storebrand Forsikring. Gode priser og betingelser på de aller fleste forsikringer. Oversiktlig og god nettside. Rask og hyggelig kundeservice når du vil ha kontakt. Anbefaler alle å sjekke sine forsikringer opp mot Storebrand.
Positiv oppfølging fra forsikringselskapet. Bra priser
Dekker ikke behandling før man krangler, egenandeler selv med veldig høye priser - og arrogant kundeservice. Jeg vurderer om behovet fortsatt er der for å ha helseforsikring under disse vilkårene, man kunne spart 1000kr i mnd i stedet på sparekonto og brukt på privatklinikker om uhellet først var ute.
Gode priser og bra oppfølging når man trenger det. Det er også lett å følge med på "mine sider".
Dårlig kundeservice, skrur opp prisen uten grunn, kjører mye færre kilometer enn oppgitt i forsikringen men får ikke endret dette