Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk et veldig bra forsikringstilbud på biler, hus, innbo, scooter. Det var et par lapper billigere enn hva jeg fikk tilbud om fra et annet selskap. Jeg spurte selgeren om at han kunne love at dette ikke var noe lokketilbud, og det forsikret(catchy) han meg om at det ikke var. Jeg valgte da å hoppe på. Nå på nyåret fikk jeg tilsendt avtalefornyelse med oversikt over forsikringer. Jeg tenkte at dette var helt ok og at det ikke var større justeringer, men åpnet likevel oversikten for å sjekke. Og glad er jeg for det. De hadde justert opp prisene med 40%!!! Jeg hadde ikke fått noe varsel om at jeg skulle få en prisoppgang. Jeg har heller ikke hatt noen skader. De regnet vel med/håpet på at jeg ikke skulle sjekke oversikten. Ringte sporenstreks selger og han kom med diverse bortforklaringer om at de hadde byttet system ved nyttår bla bla bla. Det ble ikke noen endring. Bytta samme uke. Men for all del, de kan være billige til å begynne med. Husk bare på å følge med
Drastisk prisøkning uten noen beskjed. Elendig kundeservice som aldri svarer. Hvis du er heldig med å komme gjennom så blir du møtt av noen som ikke vet hva kundeservice betyr og er uhøflige.
Jeg har kjøpte Verdigjenstandforsikring hos Tide. Premien var 2904 kr. hvert år, etter 2 år var premien 5400 kr. Nå fikk jeg ny faktura premie er 6720 kr. De setter opp prisen 132% uten å si ifra. Jeg har aldri meldt noen som helst skade uansett så setter de opp prisen. Jeg ringte dem for å snakke om dette og de ba meg om å bytte forsikringen men de ville ikke endre på prisen.
De brukte selskapet forsikringstakst ved skade på bil for å beregne oppgjøret til meg og det virket som at det var mest om å gjøre at taksten var så lav som mulig for at motpartens forsikringsselsap skulle være fornøyde selv om jeg ikke hadde noen skyld i skaden, det tok i tillegg over 3 mnd. å få oppgjør!
Lang behandlingstid og min kundekontakt svarer aldri eller gir tilbakemelding de få gangen jeg har vært i kontakt.
De er vanskelig. Unngå. De gjør livet vanskelig for folk som opplever skader i hjemmet. Man betaler forsikring hele livet og så skal den lage problem. Håper de går konkurs
Tide forsikring endret prisen på vår forsikring med 25% fra en måned til den neste uten noen forklaring. Når vi forsøkte å høre med de hvorfor det var så drastisk økning (mye høyere enn det som stod i tilbud fra de at de kom til å kunne øke) ble det bare avblåst kontant med at det hadde de rett til å gjøre så da gjorde de det. Det var ingen mulighet til å diskutere eller se på hvordan vi kunne få en noe rimeligere løsning. Totalt fra vi inngikk avtalen for to år siden og til nå er prisen økt med over 50%. Før dette har vi vært middels fornøyd med Tide. De er trege på tilbakemeldinger og det virker som de ikke er så opptatt av kundebehandling der, kun når de skal selge inn forsikringen. Virket som et veldig prisgunstig alternativ, men er ikke så konkurransedyktige når prisene øker såpass mye per år.
I Tide er det profesjonelle agenter som er ute etter og hjelpe meg. Hadde en rekke skader og de har alltid hjulpet meg ut av det med kort behandlingstid! De har ordnet opp i saker som tidligere selskaper IKKE har en gang giddet se på. Tide er vennlige og hjelpsomme alt i alt. Prisene er også gode for alle og en hver! Anbefales om du er ny i forsikringsmarkedet eller bare ønsker et bedre selskap enn du har i dag. Ville gitt tide en sjans :-)
Helt suveren kundeservice, en kjapp telefonsamtale og en melding med litt info og forsikring var ordnet👌🏻
Hatt bilforsikring, så i år laget dem ny avtale som er 3500kr høyer en 2018 avtalen, vet ikke hvorfor dem gjør det.
Et selskap med hyggelig kundebehandler og det er lett komme i kontakt.
Tide er et helt greit selskap... Vil bare sjekke prisen Deres opp mot prisen fra andre selskaper.
Best på pris, dårligst på resten.. Over 1 time intervju med saksbehandler etter skade.. Bare "flaks" saken gikk gjennom..
I 2019 økte årspremie fra ca 30 - 42'000 uten noe form for forvarsel. Kundeservice derimot har vært veldig imøtekommende og høflige. Har ikke hatt behov for å bruke noen av forsikringene, så hvordan de er iforhold til skadeoppgjør har jeg ingen formening om.
Negativt er at dem ikke klarer og få alt på en regning, kjøper man noe etter avtaleinngåelse, så kommer det på egen regning, og ikke bare lagt til der alle andre forsikringene er