Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjøpte nettopp en ny bil og trengte bare sende mld til min saksbehandler og forsikring var ordnet! Syntes de har god dyreforsikring og fikk en knall god bonus! Ikke hatt noen skader enda på verken hus, bil eller hund så er veldig fornøyd forløpig!:)
Det har nå gått ett år siden jeg sendte inn skademelding til Tide forsikring. Jeg har ved flere anledninger forsøkt å kontakte de uten hell. Kun fått mail om at motparten er uenig. Sist jeg skrev her så svarte Tide at de ikke kjente til saken, derfor legger jeg nå til at dette gjelder saksnr. 54***08,1. Styr unna dette totalt useriøse selskapet!
Prisen gikk opp 40% uten skader og forvarsel. Har sendt dem tre eposter uten å få svar.
Billige og grei service, aldri vært noe tull med utbetalinger av skade.
Måtte betale egenandel på frontrute - til tross for at jeg er premiumkunde... Saksbehandler "kan ikke gjøre noe" må ta saken videre til skadeavd.... Bytter til noe mere seriøst før jeg (forhåpentlig IKKE) får bruk for forsikringen. Tide kan man visst ikke stole på...
Til å begynne med var det en billig forsikring, men så plutselig skjøt prisen i være
Hold deg langt borte fra dette blodsugende og uærlige forsikringsselskapet. Fikk bilskade ved kollisjon med dyr. Hadde en stor bulk på baksjermen, en lite bulk på bagasje, en skrape på baksidedør og frontdør. Verkstedet anslo takst til reparasjonen på ca. 64 000 kroner, og etter hadde jeg lang ventetid på svar/bekreftelse fra forsikringselskapet (fra 10.12.18 til 01/07/19). Jeg ringte mange ganger, og fikk mye stress for å få noe svar. Til slutt fikk jeg svaret! Svaret jeg fikk føltes nesten som mocking. De vil dekke kun lakkpolering på ca. kr 4000. Da ble jeg enda mer frustrert.
Hei, Jeg har hatt dem i ca 18 mnd, med mye trøbbel med fakturaer så må holde kontroll på dem, prisen økte med 5-10% etter det første året. Sentralt er det ikke noe galt med kundeservicen, men min lokale agent har mye å bedre seg på (F.eks: ikke glemme ting, følge opp ting, svare ordentlig & svare i det hele tatt). Det er stort sett din lokale agent du prater med hos Tide Forsikring. Jeg har ikke hatt noe skadeoppgjør enda, og setter pris på om alle som har hatt dette gir tilbakemelding, BÅDE gode og dårlige opplevelser.
Jeg flyttet alle mine forsikringer til Tide. Det var noen feil i oppstarten, men min representant ryddet opp. Han sluttet dessverre ca et år etter at jeg ble kunde. Noen mnd senere får jeg en økning på ca 40% på mine forsikringer. Tok dette opp med min nye kontakt person og svaret jeg fikk var "på denne kunden er det ikke noe mer vi kan utføre. Denne fornyelsen er etter våre retningslinjer. Sa derfor opp mine forsikringer skriftlig med umiddelbar virkning. Dette jobber jeg fortsatt med da de ikke klarer å rydde opp i oppsigelsen. Styr unna dette selskapet.
Jeg har vært kunde hos Tide forsikring, og fikk overført kr 43,- to ganger før jul 2018, totalt kroner 86,-. Tenkte det var oppgjør etter å ha byttet forsikringsselskap, i 2017. Fikk sms og e-post 2. og 3.juledag, der jeg ble bedt om å tilbakeføre kr 43,- da det var utbetalt ved en feil. At et forsikringsselskap kan opptre på en slik måte, for kroner 43,- , sier mye om hvor useriøst dette forsikringsselskapet er. Skrekk og advarsel!!
En ryddig forsikringskontakt. Men å plutselig nesten doble prisen på ett år, uten forvarsel er drøyt. Hadde forventet en normal indeksregulert stigning.
Byttet til Tide med lovnader om vilkårsgaranti i alle bauger og kanter. Når det kom til stykket gjaldt visst ikke disse likevel og tilbakemeldingene tok evigheter. Med andre ord, Tide er fryktelig glad i pengene dine men gjør alt for å ikke gi noe i retur. Bortkastede penger med andre ord. Hold dere langt unna og velg et forsikringsselskap, ikke disse gribbene som minner mer om et inkassobyrå. Regninger og purringer er de gode på, det skal de ha! Spesielt siden de sender regningene på epost til en adresse du aldri har brukt og ilegger purregebyr dagen etter forfall.
Har vært kunde i vel et år, og fikk nå over 70% prisstigning på bilforsikringen for 2019. Klassisk strategi blandt useriøse selskaper for å kapre nye kunder. Helt uakseptabelt, setter igang bytteprosess umiddelbart!
Ingen som har kontroll på sakene. Dårlige kunde behandling. De har lang saksbehandling og jeg har fått pengene etter 3 måneder. Jeg måtte ringe fiskere ganger.
Det har tatt mer den tre måneder til å fa en riktig svar. Når jeg ringer, saks behandler er sykemeldt eller «ute av kontoret». Bytt bytt bytt!
Jeg har brukt flere 10-talls timer på å få oversikt over hva de egentlig fakturerer og om det stemmer. Aldri samme antall dager i perioden, aldri samme datoer, aldri samme forsikringer pr. faktura, opererer med forskjellige årspremier og ingen vet hva som gjelder, etc. etc. Det er 0 hjelp å få hos tide, selv om jeg ble solgt inn med "personlig forsikringsrådgiver og kundekontakt". Jeg har bedt om oversikt, men de ber jeg skaffe dette selv. Det er ikke lett og det er svært tidkrevende.