Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stort sett umulig å få svar, saksbehandlere som ikke gjør jobben sin. Skade i nov 2017 etter stormen Ylva er fortsatt ikke avklart, fra dag en ønsket selskapet skjønn i stede for normal saksgang. Til tross for dette holdtes ikke skjønner før mai 18, 7 måneder etter skaden. Juli 18 og ingenting er ennå avklart, skulle få utbetaling på 200.000 i mai ( merverdi av bygget) fortsatt ikke fått 1 kr, får bare beskjed at de samler sammen penger i England. Hvordan de skal klare å erstatte bygget i sin helhet skjønner ikke jeg når de ikke har "småpenger" å betale med engang. Regning for utkobling av strøm og ny varmepumpe etter stormen gikk til inkasso før de omsider klarte å få de betalt. Entreprenør som tok rive jobben i januar 18 venter fortsatt på betaling, ikke fungerer saksbehandlerne og ikke har de penger, styr unna !!!! Skifter selv så snart min sak er over.
Kundeservicen er ikke tilstedeværende! Det er umulig å få kontakt med de - til og med finansklagenemda sleit med å få tak i de. Etter 5 svarpurring klarte de å lirke noe ut av seg, og det var definitivt ikke godt nok eller dekkende for sakens omfang. De tar tydeligvis ikke selvkritikk, og har heller ikke ønsker om å forbedre seg ettersom jeg har klaget på responstiden og måten jeg får svar på fra første fakturering.
Anbefaler ikke å ha forsikringen hos Tide. Fikk et bra tilbud fra Tide hvor vi kunne spare ca 5000kr i året. Byttet så forsikring til Tide og fikk som avtalt første faktura med avtalt sum. Når vi mottar den andre fakturaen fra Tide har de økt den årlige betalingen med 14000kr i året. Etter å ha sendt inn klage fikk vi beskjed at de manglet noen papirer fra forsikringsselskapet vi hadde hatt tidligere og at så snart papirene var i orden skulle vi få kreditert beløpet. Godtroende gikk vi med på dette og betalte. Fra perioden februar til mai 2018 var vi jevnlig i kontakt med Tide som forsikret oss om at dette skulle ordne seg straks. Når vi i mai følte at det ikke skjedde noe og fakturaene fortsatte å komme bestemte vi oss for å sende en siste mail hvor vi forlangte at de måtte ordne opp innen slutten av mai måned hvis ikke måtte vi bytte forsikringsselskap. Vi fikk ikke noe mer svar fra Tide og har nå byttet forsikringsselskap.
Forsikringsagenten var svært behjelpelig og svarte fort på alle henvendelser før jeg signerte avtale, men etter den var signert så har han vært nesten umulig å få tak på. Fikk feil faktura og så fikk jeg inkassovarsel på feil faktura. Etter jeg klaget så har jeg ikke fått en eneste faktura. Kun trøbbel! Skal bytte tilbake til forrige selskap så fort jeg får mulighet! Billig er ikke alltid bra. Grøsser over tanken på å måtte ha et skadeoppgjør med de.
Avviste forsikringssak før de hadde sett/undersøkt skadegrunn/omfang. De sa opp avtalen med meg og merket saken som forsikringssvindel. Har en sak gående mot de nå! HOLD AVSTAND FRA DETTE SELSKAPET!
Tide svarer aldri på mail, skadeoppgjør tar flere måneder og du må gjøre all jobben selv. Jeg sendte inn skademeldingsskjema, hørte ingen ting, tok kontakt på mail og hørte fortsatt ingen ting. Etter dette ringer jeg og får beskjed om at jeg skulle ha mottatt et brev fra dem, det har jeg ikke gjort. Tide forsikring er et greit forsikringsselskap helt til det skjer noe, som da mister hele verdien i et forsikringsselskap. Verksted får heller ikke tak i dem, og når jeg fortalte mitt verksted at jeg hadde Tide kom det bare ett sukk fra reparatør og takstmann. Ingen har god erfaring med dette selskapet.
Utrolig bra service på avd Hamar. Tar bestandig telefonen og ordner opp for deg. Kjempe fornøyd :)
Min kontaktperson i Alta er veldig flink, trivelig og meget hjelpsom. Resten av systemet er utrolig tregt, oppgjør osv har tatt altfor lang tid og kundebehandlere på det sentrale kundesenteret virket ikke som at de hadde peiling på noe som helst. Generelt har jeg hatt meget dårlig opplevelser når jeg har blitt påkjørt og frastjålet kjøretøy. Bortsett fra det lokale kontoret i Alta da, som har gjort det de kan.
Meget bra, spesielt fornøyd med reiseforsikring på kr 1400,- hvor jeg kan oppholde meg i utlandet i 75 dager uten å utvide forsikringen
Umulig å finne direkte kontakt person.. Ventet en time.
Dette er noe av det mest useriøse forsikringsselskapet jeg har vært borti, ble lokket med billige priser med høye egenandeler og byttet tilbake til lavere pris og bedre vilkår
De er utrolig vanskelig å samarbeide med, de har ikke systemet sitt i orden og overholder ikke avtaler med kundene sine. Jeg har skiftet forsikring, de ønsker ikke en gang å opplyse det nye forsikringsselskapet om min bonus.
Etter å hadd mine forsikringer i flere av de store selskapene som IF,Gjensidige så må æ bare si at Tide er utrolig,for det første så er dem billig.Etter frossen kloakk med oppkom i kjeller etter tining gjorde æ jobben selv med vaskins, kloring, bortkjøring med godkjenning av Tide, dette skjedde 21/4-18 og i dag ble oppgjøret overført min konto. Viktig med god dokumentasjon som bilder, faktura fra Kommunen og ikke minst normalt med timer hva æ brukte til jobben, 👍opp for Tide.
Man betaler premien men når skaden er ute så treneres saken og allverdens problemer oppstår.