Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ubrukeli kundeservice. 6 mnd fra skade til utbetaling. 14 dager til en mnd fra du leverer skademelding til du får svar om at de skal se på saken. Så må du nok vente en måned til før de gjør det.
Her har vi av solid erfaring intet positivt i det hele tatt å komme med. En simpel, uproblematisk sak drar ut i måneder uten noen form for respons av Tide kundeservice. Vi har 9 forskjellige forsikringer hos Tide og må avslutte samtlige pga manglende respons eller hjelp. Direkte skremmende begredelig premium forsikring og kundesupport. Kan beklageligvis ikke nevne 1 eneste positiv ting om Tide. Man er bare rett og slett skremt bort som kunde med solid grunn
Etter å ha vart fornøyd kunde i 4 år må jeg si at denne følelsen er over, forsikringpremie på bil økte med 100% og på huset med 50% uten noen form for varsel. Kontaktet både lokalkontoret og kundeservice uten å få svar på hvorfor! Sorry Tide forholdet våres er over
Min bil ble rygget på av noen som er forsikret i Tide Forsikring, dette er 3 måneder siden. Venter enda på skadeoppgjør fra Tide, de svarer ikke på henvendelser hverken fra meg eller mitt forsikringsselskap. Ville ikke brukt Tide Forsikring som mitt forsikringsselskap, om de så "dekka" meg gratis.
Har god bredde i porteføljen. Fornuftige priser. Få unntak.
Venter enda på oppgjør på båtskade. 9 mnd siden skaden ble rapportert inn. Dem svarer meg ikke på e-post eller tlf. Skygg unna
Når man melder skade så går det veeeeldig lang tid for man får tilbakemelding. eller avslag på noe man har krav på og betaler for. Ting skjer ikke før man kontakter sin faste rådgiver. 2 av 2 skader har jeg måttet fått ting fikset via min fantastiske rådgiver i Tromsø Tide sentralt bør skjerpe seg og bør sendes på opplæring mtp lesing av forsikringsavtaler.
Etter bilbrann har jeg nå ventet over 7 uker på oppgjør, til tross 25 purringer. Tide benytter et eksternt firma for skadebehandling, Forsikringstakst AS. De gjør sikkert sitt beste, men får heller ikke svar fra Tide, derfor går ukene. Tide har gode priser, men hva hjelper det når det tar uendelig tid og ufattelig frustrasjon for å få oppgjør. Til sammenligning så brukte If to dager og en telefonsamtale på et forsikringsoppgjør. Jeg har derfor flyttet alle mine 22 forsikringer til If. Mitt råd til andre er: STYR UNNA TIDE FORSIKRING
Bra på pris. Dårlig når uhellet er ute. Bruker konsulent firmaer, veldig misfornøyd med oppgjør, endte opp med å totalt betale over 30% av reperasjonskostnader selv, dette var med kaskoforsikring. Byttet forsikringselskap etter dette. Skal sies at dette er eneste gang i mitt liv jeg har benyttet forsikring.
jeg var medlem hos tide forsikring, nesten et år siden, fordi jeg kastet min bil. men jeg skal bli kunde hos Tide forsikring.
Dette er et selskap du bør styre langt unna, og jeg kommer til å operere som motstander av dette forsikringsselskapet i mange år! Man kommer ingen vei da de bruker alle midler og betingelser for å slippe å tilbakebetale. En enkel sak hvor flere andre aktører hadde innvilget saken men hos Tide Forsikring virker det som om de ikke er interessert i og ha fornøyde kunder og utnytter alt med liten skrift i kontrakt. Noe som er fjølspikkeri spør du meg! og dette er første gang jeg har meldt forsikringsskade.
Helt totalt meningsløst å knytte forsikring mot dette selskapet. Var god på pris, men fullstendig håpløst å få tak i dem for å skrive ny forsikring. Ringte 12 ganger hvor vi tilslutt fikk tak i en regionsjef eller noe. Skadeoppgjøret tar ukesvis og du må hele tiden mase og ingen kan gi det deg ett godt svar. Selskapet oppleves som scam og er direkte useriøse overfor sine kunder
Når en skade på hus blir innrapportert den 8 november 2017 og saksbehandler skylder på at de kun er 3 ansatte på over 1000 saker og det er derfor at det tar så lang tid, begynner man å spekulerer man om det er rett selskap å være i. Har ringt skadeavdelingen mange ganger uten at jeg fikk snakke med vedkommende saksbehandler, men fikk til slutt direkte nr til skadebehandleren. Etter å ha latt det ringe helt ut 37 ganger tok hun til slutt telefonen (vet det høres mye ut, men har logg på telefonen) hun sa at det hadde vært et sant kaos hos dem med alt for mange saker men at hun skulle ta tak i saken min og se på den, dette var på en onsdag og hun lovet å gi meg en tilbakemelding før fredag ettermiddag. Dette skjedde ikke og jeg kontaktet dem på nytt igjen på mandag, fikk heller ikke da tak i saksbehandler for saken, men en annen som skulle varsle henne på nytt og han mente at hun hadde begynt å se på saken. Jeg ba ham om å gi henne beskjed om å kontakte meg for å gi meg en oppdatering på saken. Ringte igjen på torsdag, fikk heller ikke da tak i saksbehandler men samme mann som på mandag. En veldig hyggelig kar og han beklaget å sa at han forsto min fustrasjon og sa at jeg var absolutt ikke alene om å være sint og skuffet over behandlingen jeg hadde fått, men at de som jobbet som skadebehandlere gjorde bare sitt beste og sa at de var alt for få til å takle så mange skader som de hadde. Han var også svært fustrert over at de ikke hadde ansatt flere til å behandle skadesaker, men han hadde varslet oppover i systemet flere ganger uten at noe skjedde. Det jag da lurer på er om ikke ledelsen i selskapet bryr seg noe om tilbakemeldinger fra kunder og ansatte, er det bare om å gi en lav pris på forsikringene og satse på at ingen skader blir rapportert inn?
Rådgiveren min hos tide forsikring har virkelig gjort en innsats for å hjelpe meg med en bedre og billigere forsikring. Det er veldig godt å ha en god kontaktperson så tilgjengelig, det gjør slik at det er enkelt å forholde seg til en person! De har klart å gi meg en god og rimelig totaldekning på alle mine forsikringer. Anbefaler tide forsikring på det sterkeste!
Det finnes ingen kommunikasjon mellom rådgivere/agenter og kundeservice. Anbefaler alle med vettet i behold og holde seg unna. Ja de er bra på pris, men ikke verd det. Betaler heller 500-1000 mer i året til et annet selskap.