Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ubrukeli kundeservice. 6 mnd fra skade til utbetaling. 14 dager til en mnd fra du leverer skademelding til du får svar om at de skal se på saken. Så må du nok vente en måned til før de gjør det.
Her har vi av solid erfaring intet positivt i det hele tatt å komme med. En simpel, uproblematisk sak drar ut i måneder uten noen form for respons av Tide kundeservice. Vi har 9 forskjellige forsikringer hos Tide og må avslutte samtlige pga manglende respons eller hjelp. Direkte skremmende begredelig premium forsikring og kundesupport. Kan beklageligvis ikke nevne 1 eneste positiv ting om Tide. Man er bare rett og slett skremt bort som kunde med solid grunn
Etter å ha vart fornøyd kunde i 4 år må jeg si at denne følelsen er over, forsikringpremie på bil økte med 100% og på huset med 50% uten noen form for varsel. Kontaktet både lokalkontoret og kundeservice uten å få svar på hvorfor! Sorry Tide forholdet våres er over
Min bil ble rygget på av noen som er forsikret i Tide Forsikring, dette er 3 måneder siden. Venter enda på skadeoppgjør fra Tide, de svarer ikke på henvendelser hverken fra meg eller mitt forsikringsselskap. Ville ikke brukt Tide Forsikring som mitt forsikringsselskap, om de så "dekka" meg gratis.
Har god bredde i porteføljen. Fornuftige priser. Få unntak.
Venter enda på oppgjør på båtskade. 9 mnd siden skaden ble rapportert inn. Dem svarer meg ikke på e-post eller tlf. Skygg unna
Når man melder skade så går det veeeeldig lang tid for man får tilbakemelding. eller avslag på noe man har krav på og betaler for. Ting skjer ikke før man kontakter sin faste rådgiver. 2 av 2 skader har jeg måttet fått ting fikset via min fantastiske rådgiver i Tromsø Tide sentralt bør skjerpe seg og bør sendes på opplæring mtp lesing av forsikringsavtaler.