Tribe Venneforsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er en person som sitter på skadeavdelingen som trekker en hele stjerne ned. Jeg skal ikke si navnet hans, siden han har allerede fått stor klage på seg. Personen avgjorde på telefon at uhellet var min skyld og har veldig dårlig tone. Jeg var sikker på at det ikke var min skyld og til slutt motparters forsikring på tok seg ansvaret. Jeg forstår ikke hvordan en som han kan jobbe i så strålende forsikringselskap som Tribe. Etter at jeg snakka med han hadde jeg følelse som om jeg var i Russland, hvor de har null respekt for kunder. Ellers er Tribe helt konge på alt! Både priser og kundebehandling.
Har bare hatt god service og oppfølgning ifra Tribe, eneste jeg har å peke på, er hvis en av dine 10 venner har en skade, eller kansellerer forsikringen, så øker prisen betraktelig, hvis du ikke følger med, eller skaffer nye venner. Bortsett ifra det, har Tribe hvert kjempeflinke på kundeservice og behandling av saker.
Jeg måtte krangle med Tribe i 7 måneder + 2 verkstedbesøk, Tribe sendte meg Leiebilregning for besøk nr 2 selv om det var deres feil at det ble 2 besøk, nå sitter jeg med regning på kr 2700,- på noe jeg ikke har bestilt! ALDRI MERE TRIBE!
Dyrt å forsikre BMW, ber meg innhente andre tilbud med lavere pris for å redusere prisen.
Svare alltid på telefon innen noen minutter, føles veldig personlig i kontakten og vennerabatten gjør at vi kommer veldig bra ut av det økonomisk. Sparer rundt 20.000,- i året på forsikring med samme dekning som hos IF. Klart å anbefale
Tribe framstår for meg som et høyst useriøst forsikringsselskap som ikke har kontroll på verken egen økonomi eller avtaler gjort med sine kunder. Prisene er ikke konkurransedyktige. Jeg tok kontakt for å oppgradere fra ansvarsforsikring til delkasko, og sa klart og tydelig ifra om at det ble for dyrt og at jeg heller ville bytte selskap. De oppgraderte meg til tross for dette, og har siden prøvd å kreve penger fra meg. Etter en oppklaring og tilbakebetaling av penger de skyldte meg kommer de 1 år etter tilbake med en ny purring. Styr unna! Selv bruker jeg nå Gjensidige og er svært fornøyd.
Med full vennepott er det absolutt billig, men mye rot med fakturering og lang responstid på henvendelser som er bittelitt vanskelige. Er veldig usikker på hvordan et skadeoppgjør vil fortone seg.
Hei, Espen! Du har helt rett i at det har vært noen utfordringer knyttet til fakturaene dine, men heldigvis (hvis det er lov å si det!) er du den eneste kunden som denne feilen har skjedd med. Uansett er vi ikke fornøyd med hvordan det har blitt, og vi gjør det vi kan for å rette det opp igjen. Du skal uansett være trygg på at du ikke vil komme til å betale noe mer som følge av feilene som har oppstått. Godt å høre at du synes besparelsen med vennekonseptet er god! Vennlig hilsen oss i Tribe-teamet og god jul 🎄