Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Bank Norwegian omtaler og erfaringer

41 verifiserte omtaler
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Responstid
Bra
1
av 22 innen
kredittbank
59%
anbefaler
Bank Norwegian
Filtrer omtaler
18
5
2
6
10
Sorter omtaler etter
Viser av 41 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bank Norwegian?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"En bank uten noen form for kundeservice"

Dette er banken for de som ønsker en bank som:
- bruker 2-3 uker på å svare på dine henvendelser.
- ikke svarer på alle spørsmålene dine i en henvendelse og du da må sende en ny henvendelse og vente i 2-3 uker.
- en bank som imponerende nok ikke klarer enkel utregning av renter og fikse korrekte nedbetalingsplaner

fraråder ALLE å bruke denne banken.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"

Markedets mest useriøse aktør?

Jeg har brukt bank Norwigaen i noen mnd nå. Tok disse i bruk da de så fint reklamerte med gebyrfrie uttak. Jeg har vært en del ute og reist, og tenkte dette var gode saker. Men når jeg kom hjem og skulle gjøre opp kredrittgjelden fikk jeg meg en god overraskelse. Det påløper RENTER på kontantuttak fra dag én! Når jeg først fant ut av dette, betalte jeg selvfølgelig så raskt som mulig. Jeg glemte å fylle inn ører. Så jeg skylte selskapet 22øre. Jeg ante ingenting, fikk ingen faktura fra selskapet. Så gikk jeh bare inn for moro skyld å sjekket. Og da hadde det selvfølgelig påløpt rente på disse ørene også. Jeg sendte de en mail på om jeg kunne få en faktura på det jeg skylder, slik at jeg får disse amatørene ut av verden. Det tok 3 uker før de svarte, og det var selvfølgelig 2 dager etter forfall de svarte. Ikke store belløpene hos meg, men tenk på de som har store belløper og må hanskes med disse kjeltringene! FÅ DET BORT.

Marion S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice, svar på henvendelser"

Har stadig tatt kontakt med kundeservice for å avslutte min konto, beløpet er innbetalt, men de avslutter ikke, sender gebyr og renter. Noe de er kjent for, etter å ha lest flere omtaler av de. Styr unna!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Finnes det mennesker i Bank Norwegian?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fulgt oppfordringen på banken nettside om å logge meg inn og bruke deres eget mailsystem ved henvendelser. Dette har jeg gjort tre ganger, bl a med spørsmål om hvorfor jeg ikke har mottatt faktura på et nytt lån jeg har, hvorfor det ikke er oppført KID nr i nedbetalingsplanen osv. Jeg får ikke betalt avdragene som nå er et par uker over forfall uten KID. Jeg har som sagt skrevet tre mailer om dette i løpet av et par uker, men ikke fått svar på noen av de! De gidder ikke en gang å purre meg på forfalt avdrag. Jeg har forsøkt å ringe et tlf nr som egentlig gjelder mistet bankkort, men der er det alltid minst 15-20 pers foran meg i kø, og ingen tilbud å ringe meg opp igjen slik de fleste aktører tilbyr. Hva i alle dager er dette for slag virksomhet? Og som sagt, jobber det egentlig folk der? De svarer ikke på andre henvendelser enn søknader på nytt lån. Etter at du er inne i systemet og fått deg lån, gir de tydeligvis helt blanke i folk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Lånet er tilbakebetalt, men de avslutter det ikke!"

Bank Norwegian besvarer ikke mine henvendelser om innfrielse av lån. Har betalt inn restbeløp så saldo er i 0. Har kontaktet dem på mail mange ganger, men de svarer ikke, så de lar kreditten stå åpen, slik at jeg belastes gebyr og rente. Dette er svært, svært alvorlig. Advarer mot å benytte deres tjenester.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Vanskelig å få snakke med dere når alt skal gå på nett, særlig når man ikke klarer å bruke nett. Første gang at jeg ikke kan nå dere på tlf som man kan med andre selskap for og ordne opp med dere når man trenger det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Manglende dialog og kundeforståelse"

God responstid på tilbud. Hurtig oppfølging for å signere avtale. Ingen respons /oppfølging på min forespørsel om lavere rente, det skuffet, men kan jo vere dei ikke har oppdaget eller motteke min forespørsel?

Hans M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Alt ser ut til å fungere utmerket"

Alt er bra. Har spurt om utvidelse av kredittkortet og det fungerte utmerket. Samt at det fungerer på reise.

Carl-Vidar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Positiv bank"

Etter å ha sendt forespørsel om lån ble det raskt bekreftet at lånet var innvilget og uten spørsmål om hva pengene skulle brukes til som jeg syntes var meget positivt for det er ikke alltid lett å si årsaken til et lån og at du får svar så raskt, selv om du ikke er kunde i banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Rask avgjørelse"

Har ingen dårlige opplevelse overhodet, synes det var en meget rask avklaring på min lånesøknad og overføringen var kjempe rask, dette oppleves som meget tilfredsstillende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Lite refinansiering lån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes det er dårlig når man ikke kan hjelpe de som trenger sårt hjelp med å samle små lån til ett. Det er jo det som er til stor hjelp.

Aage N. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Kredittkort fra Bank Norwegian er et meget godt og anvendelig kort både heime og på ferie"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har bare gode erfaringer med mitt Bank Norwegian kort både i Norge og på ferie i utlandet, kan varmt anbefales!

Tom R. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Elendig"

Ikke noe posetive opplevelser med den banken nei... Å slutt å sende meg lånesøknader da dem gir meg avslag hele tiden... Dritt bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Effektiv bank"

Jeg er overrasket hvor rask og oversiktlig deres nettbank er, veldig positiv veldig lett å bruke nettbanken.

Aage N. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Bank Norwegian er et godt valg for deg"

Jeg har hatt bare positive erfaringer med å ha sparekonto og hatt Norwegian kredittkort som jeg har brukt både i Norge og i utlandet. Et godt valg.

Morten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Tjene Cashpoints for å bruke Bank Norwegian-kortet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med Bank Norwegian, og Norwegian-kortet.
Uansett varekjøp, så tjener man inn cashpoints til Norwegian Reward-kontoen sin.

De utøver også veldig god kundeservice, dersom man lurer på noe.
Nettbanken til Bank Norwegian er brukervennlig og enkelt å sette seg inn i.

Jeg har også opprettet Sparekonto hos Bank Norwegian - renten er en av de beste i landet!

Anne M. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Fantastisk"

Jeg har bare godt å si om banken. Tjene opp poeng.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig kundeservice på e-post til banken"

Bra med cash points men det oppveier ikke den meget lange responstiden på henvendelser til banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Dårlig kundeservice, skjulte kostnader på fakura uten forklaring.

Kundetilfredshet
"Alt for høye renter"

Når jeg sammenligner tilbudene med andre banker er rentene alt for høye.

Gunnar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Har ikke noe særlig å klage på"

Jeg har både Norwegian kortet og et forbrukslån. Som trofast kunde er renten alt for høy.

Agnar O. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Topp kredittkort"

Bra og godt kredittkort som man får bonus på mange plasser, å man får bra veiledning i nettbanken.

Bjørn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Er bare en bank for di gode"

Ingen ting, har prøvd å låne penger men har bare fått avslag. Alle må kunne få lån.

Maibritt
Kundetilfredshet
Responstid
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kommer fort gjennom. Hyggelige og serviceinnstilt.

Edd O. K
Kundetilfredshet
Responstid
"Rask behandling av søknaden"

Vet ikke ennå er nettopp blitt kunde i Bank Norwegian.

Lånekalkulator for Bank Norwegian forbrukslån
Ønsket lånebeløp
65 000 kr
10 000 kr 600 000 kr
Nedbetalingstid
5 år
1 år 15 år
Kost pr. mnd.
1 576 kr
17,86%
Eff. rente
94 581 kr
Totalkostnad
5 år
Nedbetalingstid
15%
Nom. rente
950 kr
Etabl. gebyr
30 kr
Termingebyr
Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap