Meny

Easybank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Responstid
Middels
13
av 26 innen
forbrukslånsbank
18%
anbefaler
Easybank

"Easybank lå på 10000 på lånet mitt"

Omtale om Easybank skrevet av Ole J for 13.02.2020 13.51

Easybank har totalt 12 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Easybank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Easybank lå på 10000 på lånet mitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svindel. Easybank lå på 10000 på lånet mitt. Dette var en forsikring på lånet noe jeg aldri har taklet ja til. Når jeg ringer å spør om dette er de svært lite behjelpelige 🙁

Svar fra Easybank
17.02.2020 10.57
Kjære Ole, Det er beklagelig at du har denne opplevelsen. Vi skal ikke legge forsikring til lånet ditt uten samtykke fra deg. Vi vil gjerne se på saken din og håper å høre fra deg, slik at vi kan komme til bunns i dette. Ring oss på telefon 22991400 eller send e-post til dialog@easybank.no

Mvh Easybank ASA
Bytt.no
"Easybank lå på 10000 på lånet mitt" skrev Ole J om Easybank

Har du en tilsvarende erfaring med Easybank?
Gjør som Ole J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Easybank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Olav A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Easybank betalings-system"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forsøkte å legge inn en betaling fra konto jeg har i Easybank. Det ble en selsom opplevelse. Etter å ha lagt inn det som kreves, ønsket beløp - betalingsmottaker, forfallsdato etc og deretter kvittert med bankbrikke, tilhørende passord (noen ganger), trodde endelig jeg var i mål (slik det normalt skulle være i en hvilken som helst nettbank da) Men nei, jeg måtte legge inn det hele på nytt og frem med bankbrikken / passord flerfoldige ganger til. Til slutt såg det utrolig nok ut som jeg hadde lagt inn betalingen som skulle ha forfall påfølgende dag, men nei, ikke så enkelt visstnok. Jeg forsøkte å finne et forfallsregister, også lete i siste bevegelser for min konto, men ingensteds viste at jeg hadde ''kommet i mål'' med denne enkle betalingen. Jeg ringte så banken, som heller ikke kunne finne at det var utført noen betaling, og fikk bare en anbefaling å vente til neste dag og logge meg inn, se om beløpet var trukket. Altså bare håpe det beste, evt. kaste bort en time eller to også neste dag få gjort denne betalingen hvis den ikke var blitt utført??? Jeg trodde dette var en bank , men... (Det eneste som såg ut til å henge med etter mange forsøk, var lagting av betalingsmottaker, men egentlig en mager trøst det også dersom man aldri får verifisert hvorvidt man har lykkes å utføre selve betalingen. Puuhhhh...)

Svar fra Easybank
12.02.2020 12.02
Kjære Olav, det er beklagelig at du har denne opplevelsen av vår nettbank og kundeservice. Våre kundekonsulenter ser gjerne på saken din og vil prøve å komme med en mulig forklaring til hva som kan ha skjedd her. Ring oss gjerne på telefon 22991400.
Kundetilfredshet
Responstid
"Svært billig og svært høy rente"

Svært billig og svært høy rente på både brukskonto og sparekonto

Petter H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Bortkastet tid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig ivrige på å låne ut penger, men dessverre leste jeg ikke det andre har opplyst om her, at de plutselig går tilbake på gitt rente etter kort tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Lite kundevennlig og ansvarsbevist"
4 syns denne omtalen er nyttig

Alt for lett å få forbrukslån, samtidig som det ikke finnes noen mulighet for innlogging hvor man får oversikt over utestående gjeld og innbetalinger.

Easybank har totalt 12 omtaler på Bytt.no
Lånekalkulator for Easybank forbrukslån
Detaljer
Søk nå
Ønsket lånebeløp
140 000 kr
10 000 kr 600 000 kr
Nedbetalingstid
5 år
1 år 5 år
Kost pr. mnd.
3 220 kr
14,7%
Eff. rente
193 183 kr
Totalkostnad
5 år
Nedbetalingstid
12,99%
Nom. rente
995 kr
Etabl. gebyr
35 kr
Termingebyr
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR