Meny

Komplett Bank omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Responstid
Dårlig
23
av 26 innen
forbrukslånsbank
19%
anbefaler
Komplett Bank
Filtrer omtaler
8
0
5
4
26
Sorter omtaler etter
Viser av 43 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Enkel og pålitelig"

Trygg og grei bank, hyggelige og ekspedite kundebehandlere. Bra app og flinke til og bruke elektroniske løsninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Beste kredittkort for cashbacks"

Jeg har bare gode erfaringer med å bruke deres kredittkort og sparer rundt 1800/2000 kr i året på å bruke dette kredittkortet. Viktig å huske å betale innenfor tiden og samtidig passe på at man ikke har noen forsikringsavtaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"En skam"
2 syns denne omtalen er nyttig

Virkelig et forferdelig selskap: - ingen avtalegiro/efaktura, håper folk glemmer faktura i epost - elendig kundeservice, flere ukers responstid. - lokker deg med gode vilkår og forsikringer, men får du bruk for det, så sitter du i saksa. - coopay nekter å tillate komplett sitt mastercard i sin betalingsløsning pga for dårlig sikkerhet. De fleste punktene her er helt uvirkelige i år 2020, antar at finanstilsynet følger med på dette selskapet.

Bytt.no
Søk Komplett Bank forbrukslån
Hvis du ønsker å søke på Komplett Bank forbrukslån så gjør du det trygt og sikkert på nettsidene til banken. Annonse.
Kundetilfredshet
"Helt forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har blitt svindlet. Har politianmeldt personen som svindlet meg. Har fått mye feil informasjon over kundeservice og fått beskjed om at svindel saker blir henlagt. Nå må jeg møte i retten for en vare jeg aldri har kjøpt. Jeg er fortsatt i sjokk over måten saken min er behandlet av både kundeservice og saksbehandler. Dette selskapet gjør alt de kan for å få så mye penger som mulig, av uskyldige personer. Blir fysisk kvalm. Styr unna KOMPLETT BANK.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Urimelige vilkår ved konkurser, styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dersom selskapet du har kjøpt en vare av går konkurs, f.eks. Norwegian, så krever Komplett bank at du politianmelder selskapet før de gir deg pengene tilbake som du har krav på etter Finansavtalelovens paragraf 54B. Det fremstår som et åpenbart urimelig vilkår og ikke i tråd med lovgivers intensjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Dårlig service, økt kostnad på 2000 kr, feil på produkt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min sønn brukte konfirmasjonspengene på en pc han satte sammen selv. Den kostet 16000 kr. Han brukte lang tid på å finne ut hvem han skulle bestille fra. Valget falt på Komplett. Faktura kom som melding. Han trodde han hadde betalt, og fikk ingen flere påminnelser før han fikk et ekstra gebyr på 2000 kr. Da var altså prisen gått opp til 18000 kr. Klage ble sendt, men det ble ikke mottatt noen respons før etter nesten 2 uker. Klagen ble ikke godkjent. I tillegg til dårlig service er det også en feil på produktet, noe du ikke forventer når du er i den prisklassen. Det kommer av og til en lyd som høres ut som et fly som tar av, og eventuelle program som tar kapasitet må stenges ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige enn dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

De svarer ikke sine kunder! De sender deg en sen faktura kan si at den skal vises i begynnelsen av måneden, hva som vanligvis må ta 14 dager å betale, men det er alltid noen få dager for sent, og de later som de har sendt den i begynnelsen av måneden, noe som gjør det kortere tid å bli lagt merke til. men i e-posten og sms kan vise noe annet. og selvfølgelig bør de svare customer e-post deres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Mangler e-faktura og autogiro"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fakturaen på kredittkortet fra Komplett bank kan ikke betales via e-faktura og autogiro. Det er for dårlig i 2020!

Bytt.no
Søk Komplett Bank forbrukslån
Hvis du ønsker å søke på Komplett Bank forbrukslån så gjør du det trygt og sikkert på nettsidene til banken. Annonse.
Kundetilfredshet
"Uakseptabel fakturauthenting ved handel hos komplett.com"
3 syns denne omtalen er nyttig

Handlet datavarer hos komplett.com. For å få fakturaen for å betale ble jeg bedt om å logge inn i Komplett Bank. Jeg har ikke noe kundeforhold med Komplett Bank. Jeg vil ha faktura uten å måtte logge inn i en bank jeg ikke har kundeforhold til. Fullstendig uakseptabel betalingsløsning! Jeg måtte ringe banken og forlangte å få tilsendt faktura på epost. Det gjorde de.

Ragnar F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Komplett dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt utrolig dårlig kundeservice. Jeg har brukt de som innskuddsbank. Men, da de nå har begynt å henge etter de beste, så har jeg for 2 uker siden sendt spørsmål ang dette. Ikke noe svar. Har purret 3 ganger. Nå har jeg sendt min siste og gitt de beskjed om at jeg avslutter kundeforholdet om de ikke svarer før helgen. Helt opplagt er det den mest håpløse kundebehandling jeg har vært borti, ang finansinstitusjoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Helt forferdelig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har skrevet mail på mail, men får aldri svar. Har nedbetalt lånet mitt for dager siden og bedt om å få slettet kontoen fra gjeldsregisteret, noe de fremdeles ikke har gjort! Her står det enda det beløpet jeg var skyldig før nedbetaling. Har ett lån til, som jeg vil vente med kommer til inkasso da forhåpentligvis annen aktør overtar. Nytt navn— Komplett Rot!

Christer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har sendt 5 mails til kundeservice uten svar. Sendte bevis på at betaling var gjennomført. Da sluttet de å svare og fortsetter med purring. Helt utrolig at det går an. Komplett idioti!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"En bank du burde holde deg unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Du burde holde deg unna denne banken. De er dårlig på kundeservice og virker sure. Og etter nye loven har kompletbank satt opp renten slik folk bruker lengere tid på og betale ut gjelda si. Kunne gitt null stjerner om det gikk. Og du kan sende de mail men aldri få svar og etterpå får kunden bråk med de da det er de som ikke gjør jobben sin. Styr unna.

Bytt.no
Søk Komplett Bank forbrukslån
Hvis du ønsker å søke på Komplett Bank forbrukslån så gjør du det trygt og sikkert på nettsidene til banken. Annonse.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Klarer dere å svare?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har sendt 5 mail, og ikke noe svar å få! Og når du først ringer tar det evig lang tid å få svar. Altså, jeg lurer bare på noe angående faktura. Dere skulle vært mer som komplett som faktisk har en livechat!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Ikke innteresert i kunden og dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Banken virker ikke innteresert i kundene sine, og service er fraværende. Kundeservice viser total mangel på løsningsvilje, og banken gjør det de kan for å svindle deg med å unnlate å sende ut faktuaer, varsler og lignende før de sender saken rett til inkasso.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Svar på kundehenvendelser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice og interne rutiner. Etter refinansiering ble kundeforholdet automatisk avsluttet. Jeg skulle på ferie og hadde planer om å bruke kredittkortet, men kontoen var sperret. Jeg ba om åpning av konto per mail. Det tok to uker før komplett kundeservice svarte, og i svaret hadde de ikke tatt hensyn til mine spørsmål i det hele tatt, bare informerte om at kontoen var sperret grunnet refinansiering, takk for kundeforholdet og velkommen tilbake. Har også bonuspoeng etter kjøp på Komplett.no men det har nå gått over to uker og enda ikke noe svar på mitt oppfølgingsspørsmål om dette overføres ved opprettelse av ny konto. Kundeservice svarer anonymt, tegn på at de får mange trøblete henvendelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Dårlig service"
5 syns denne omtalen er nyttig

De behandler folk dårlig, svarer ikke folk og de har dårlig kundeservice. De er strenge da det gjelder lån, det er bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Ingen e-faktura mulighet og avtalegiro"
5 syns denne omtalen er nyttig

Synes det er merkelig at en bank anno 2019, ikke har de løsningene. Og sitte og legge inn dette hver måned er et ork, og ikke nok med det, så sendes faktura på e-post, og til tider så drukner det i annen e-post. Eneste man får høre hver gang man kontakter kundeservice. Så sier dem kun at alt dette går automatisk, og at de ikke har noe innvirkning på det. Er forfall på en fredag, så rekker man faktisk og få purring mandag før ting blir registrert, skulle være unødvendig og få det å.

Bytt.no
Søk Komplett Bank forbrukslån
Hvis du ønsker å søke på Komplett Bank forbrukslån så gjør du det trygt og sikkert på nettsidene til banken. Annonse.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Flyselskap konkurs, Komplett Bank prøvde å unndra seg sitt ansvar."
4 syns denne omtalen er nyttig

Aldri mer kjøpe en reise med Komplett kredittkort. Når flyselskapet gikk konkurs prøvde de å unndra seg ansvaret og henviste bare til sitt forsikringsselskap Codan som var helt oppgitt over at Komplett Bank ikke kunne Finanslovens paragraf 54 B "Charge Back". Alternativt prøver de seg med vilje i håp om at folk gir opp. Jeg vil heller satse på de store profesjonelle bankene og føle meg trygg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Jeg ble fakturert for forsikringer jeg ikke hadde bestilt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble fakturert for forsikringer jeg ikke hadde bestilt, og fikk svar fra kundeservice om at jeg hadde fått mail om at jeg måtte avbestille det for å unngå å bli fakturert for dette. I tillegg klarer de ikke levere e-faktura slik at alle fakturaer drukner i mailboksen. Kundeservice er dessuten helt elendig og uhøflige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"En bank som ikke klarer og sende ut regninger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Komplett bank klarer ikke og sende ut regninger på handlekonto. Da man må spørre etter regningen og ikke få svar av de. Dette er en dårlig bank som ikke gjør jobben sin.

Kundetilfredshet
"Grei bonus, men et styr å holde orden"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har greie rabatter og slikt, men er vanskelig å holde styr på. Banken tilbyr utrolig nok ikke E-faktura/avtalegiro, så en må manuelt hver gang en får faktura inn selv legge den inn i nettbank. Dette tjener de nok gode penger på, så er nok et bevisst valg dette. Med annet en har tenkt til å bruke det på komplett.no vil jeg anbefale en å heller velge av andre gode alternativer og evt. avvente til de får e-faktura/avtalegiro (selv om jeg ikke vet om dette vil komme i det hele tatt).

Sidsel H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
"Kredittkort"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har gjentatte ganger kontaktet banken via mail, uten å få svar på mitt problem, ingenting blir gjort. Jeg er i Benin, og kortet virker ikke som betaling

Bytt.no
Søk Komplett Bank forbrukslån
Hvis du ønsker å søke på Komplett Bank forbrukslån så gjør du det trygt og sikkert på nettsidene til banken. Annonse.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Tilgjengelighet og lett kommunikasjon er mangelvare"
2 syns denne omtalen er nyttig

I 2019 skulle man tro at chat og Facebook kommunikasjon skulle være mulig med et selskap som driver med bankformidling.... At de ikke prioriterer dette skyldes sikkert økonomiske årsaker, men tror det å kommunisere på en effektiv måte hadde gavnet dem i det lengre løp. Når man har spørsmål kan man sende epost og vente ett par dager på svar, eller ringe innenfor et tidsrom - hvorpå man følgelig må påregne lang ventetid for å komme gjennom. Komplett.no og KomplettMobil er flinke på både chat og Facebook, men KomplettBank er valgt en ikke-kommunikasjonslinje knyttet mot disse kanalene. Hvorfor ?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Ingen mulighet for efaktura eller avtale-giro"
7 syns denne omtalen er nyttig

Bra cashback og forsikringer, men håpløst at man manuelt må legge inn hver eneste faktura i nettbanken. Dette er nok gjort med overlegg for å få folk til å glemme å betale fakturaen, og kan ikke si at eg liker strategien.

Lånekalkulator for Komplett Bank forbrukslån
Ønsket lånebeløp
140 000 kr
10 000 kr 600 000 kr
Nedbetalingstid
5 år
1 år 5 år
Kost pr. mnd.
3 314 kr
16,06%
Eff. rente
198 862 kr
Totalkostnad
5 år
Nedbetalingstid
14,3%
Nom. rente
640 kr
Etabl. gebyr
35 kr
Termingebyr
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR