Meny

Resurs Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Responstid
Dårlig
25
av 26 innen
forbrukslånsbank
2%
anbefaler
Resurs Bank

"Kortselskap fra helvete"

Omtale om Resurs Bank skrevet av Aqvamarina for 23.01.2020 00.51

Resurs Bank har totalt 43 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Resurs Bank?
Aqvamarina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Kortselskap fra helvete"
3 syns denne omtalen er nyttig

Banken har store problemer med faktureringen. Fakturaer må purres på, men det påløper likevel renter. Likeledes er fakturaene rotete, og lovede rabatter faller ofte bort. Det er liten vilje til å rydde opp. Ved feilfakturering er banken pliktig til å sende ut ny faktura, men det skjer ikke. Jeg ba gjentatte ganger om ny faktura og spesifikasjon på saldo som ble overført fra måned til måned og la i det hele tatt ned et stort arbeid i kommunikasjonen med banken, uten resultat. Du kan vente i månedsvis på svar på e-post til tross for purringer. Banken driver også med ulovlig sperring av kort. Til slutt måtte jeg klage til Finansklagenemnda for å be om riktig faktura. Banken forhindret behandling i Finansklagenemnda ved å sende saken til inkasso og inndrivelse.

Bytt.no
"Kortselskap fra helvete" skrev Aqvamarina om Resurs Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Resurs Bank?
Gjør som Aqvamarina og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Resurs Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Jakt og friluftkortet lureri"

Har Jakt og friluftkortet, markedføres som ett kredittkort for jakt og friluft, men alle kjøp kommer med egene regninger og gebyr på alle. Rett og slett svindel.

Kundetilfredshet
"Spesielt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk plutselig et brev med PIN-kode til mitt nye kort. Jeg har ikke bestilt noe kort, og skjønte ikke hva dette var. En uke senere får jeg et MasterCard med beløpsgrense 30000 og med feilskrevet navn påtrykt. I brevet står det at PIN-kode kommer noen dager senere. Kortet ligger nå i peisen, må være noen form for svindel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Verste banken noen sinne"

Verste kundeservicen jeg noen sinne har mottatt. Unngå for enhver pris. Spør heller din egen bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Ja hvor skal man begynne!?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ja hvor skal man begynne!? - Faktura sendes til Digipost. De opplyser selvfølgelig ikke om dette, så dette må man da finne ut av på egenhånd og da gjerne etter at det har påløpt seg en god mengde renter og gebyrer. - De fakturer konsekvent dobbelt fakturagebyr, doble renter(to ganger i mnd) og oppstartsgebyr på hele 395,- hver gang man foretar et kjøp. - Svært vanskelig å få kontakt med. - Sender purring på beløp som allerede har nedbetalt. F.eks purring på hele kredittgrensen når man ikke har benyttet noe av kredittet. Da gjerne etterfulgt av doble engangsgebyrer og renter. Hold deg unna!!

Resurs Bank har totalt 43 omtaler på Bytt.no
Lånekalkulator for Resurs Bank forbrukslån
Detaljer
Søk nå
Ønsket lånebeløp
140 000 kr
10 000 kr 600 000 kr
Nedbetalingstid
5 år
1 år 5 år
Kost pr. mnd.
3 224 kr
14,75%
Eff. rente
193 440 kr
Totalkostnad
5 år
Nedbetalingstid
12,98%
Nom. rente
950 kr
Etabl. gebyr
40 kr
Termingebyr
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR