Meny

Santander omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Responstid
Middels
18
av 26 innen
forbrukslånsbank
24%
anbefaler
Santander

"Dårlig kundeservice."

Omtale om Santander skrevet av Megen O. A for 21.05.2019 17.30

Santander har totalt 107 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Santander?
Megen O. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

De ringer meg opp til 5 ganger daglig til alle tider. Jeg har en liten baby hjemme som krever sitt så har ikke så store muligheter for å svare hele tiden. Spurte om betalingsfri måned, men fikk bare et frekt svar om at det kunne jeg ikke. Etter det la de bare på uten å engang si hade. Vil nå bare betale lånet ferdig for å sleppe maset deres.

Bytt.no
"Dårlig kundeservice." skrev Megen O. A om Santander

Har du en tilsvarende erfaring med Santander?
Gjør som Megen O. A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Santander du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Gjøran S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Useriøst selskap som justerer rente opp og opp etter at du har opprettet lånet. På 10% rente på caravanlån etterhvert. Å ved nytegning var renten på 5,2% etter sjekk på nettsiden deres samme dag. Prøvde å snakke med de men ble gjort narr av.

16åring
Kundetilfredshet
"Ringer hele tiden"
2 syns denne omtalen er nyttig

De ringer fra forskjellige nummer hver dag. Jeg skjønner ikke hvorfor, for jeg har aldri hatt noe med santander å gjøre!

Kåre U. K
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

På meg virker det som at Santander ønsker å holde personer undertrykt så lenge som mulig! Kanskje de håper på en total makt over disse personene? Jeg har ikke vært i kontakt med ovennevte selskap på lang tid. Min gjeld til dette selskapet er kjøpt opp av andre, og blir betalt i.h.t. avtale til det nye selskapet. Allikevel klarte Santander å stoppe min avtale med leverandøren av varen, da jeg ønsket å ta den på avbetaling., Hvor lenge skal jeg straffes for feilaktige avgjørelse begått for x antall år siden? Konklusjon: Min erfaring er at nevnte selskap kun er ute etter å tjene penger på kundene, og benytter alle fremgangsmåter ukritisk. Her er det IKKE kunden som er i fokus!!

Ivanna S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Responstid
Har byttet selskap
"Frekk og useriøs kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ønsker å advare andre fra å gå inn i et kundeforhold med et så useriøst selskap. Man er jo vant til en viss standard hos ‘vanlige’ banker og kan bli sjokkert over lavmål hos denne, så styr unna!

Santander har totalt 107 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR