Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!
Danske Bank

365Privat MasterCard omtaler og erfaringer

64 verifiserte omtaler
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Fordeler
Bra
1
av 69 innen
kredittkort
83%
anbefaler
365Privat MasterCard
Filtrer omtaler
43
8
6
6
1
Sorter omtaler etter
Viser av 64 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med 365Privat MasterCard?
Kundetilfredshet
Søknadsprosess
"Spar mest mulig på drivstoff"

Bruker det kun på drivstoff, genialt med 85 øre/l i rabatt. Rett å slett dumt å ikke benytte seg av dette tilbudet!

Kjetil T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
Har byttet selskap
"Begrensing i cashback. Hvor er logikken?"

Sluttet å bruke kortet til annet enn bensin når det gikk opp for meg at det er begrensing i hvor mye cashback en kan få. Er jeg flittig bruker så slutter jeg å få cashback mens danske bank øker sin fortjeneste. Dette blir så feil som det kan bli og av prinsipp støtter jeg ikke lengre dette og har gått over til annet kredittkort uten grense for opptjening. Dumt for Danske Bank for tapet blir ganske stort i og med at jeg brukte kortet ekstremt mye.

Kundetilfredshet
Fordeler
Søknadsprosess
"Bra med drivstoffrabatt"

Bra med drivstoffrabatt.. Sånn passe med kundefordeler da jeg ikke bor i nærheten av f.eks 7-eleven.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Enkelt og greit"

Bruker kortet til alt jeg handler og får faktura en gang i måneden som jeg betaler før forfall, på den måten har jeg gratis kredit uten rentekostnader.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Jeg er veldig godt fornøyd med kortet og anbefaler det til alle når det byr seg"

Ofte vanskelig å få kvittering.
Har brukt kortet lite til andre ting enn drivstoff.
Bra at faktura kommer med hele beløpet.
Ønsker at fakturaen følger måneden!

Ove J. H
Kundetilfredshet
Fordeler
Søknadsprosess
"Godt bensinkort"

Drivstoffrabatten hos ESSO er meget god. I tillegg får man rabatt på andre kjøp, også på andre stasjoner.

Eivind S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
"Lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Først må du finne ein Essostasjon. Er Essostasjon ein Marina gjelder ikkje rabatten. For meg som har fylt lenge på Esso for så å finne ut at stasjonen er ein Marina, føler eg meg lurt. Dårlig informasjon er dårlig kundebehandling. Kortet er bra viss du har ein vanlig Essostasjon tilgjengelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Enkelt og greit å bruke"

Ingen problemer i det hele tatt. Gode rabatter spesielt på bensin og så er det i tillegg et fullverdig MasterCard som kan benyttes overalt.

Asbjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket"

Bare enkelt i bruk med raske beskjeder på konto spart beløp. Er ikke sikker på dato i mnd når regnskapet gjøres opp.

Kundetilfredshet
Fordeler
Søknadsprosess
"Udiskutabelt best"

Kortet gir meg topp rabatt, og det funker på alle stasjoner, selv om jeg stort sett alltid tanker Esso.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Enkelt og kostnadsfritt"

Viktig å tilbakebetale hele forbruket på forfallsdato hver mnd, for å få full uttelling av bruken av kortet.

Kundetilfredshet
Fordeler
Søknadsprosess
Vurderer å bytte selskap
"Utmerket kort, synd med tap av fordeler"

Kortet gir mange interessante fordeler, men synd at cashback-fordelen er blitt redusert.

Jeg stusser også over at e-fakturaene fremdeles kun er på minimumsbeløpet 250,- og ikke ferdig utfylt med benyttet kreditt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Trekket på konto"

Kortet er meget bra om du bruker det med fornuft. Det er bare et minus og det er at de trekker fast uansett forbruk 250 kr, så pass på å korrigere summen til det korrekte før forfall ellers så mister du cashbonusen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"God rabatt, men ikkje heilt oversikteleg sidan rabatten er to-delt"

Det er god rabatt, men sidan den er samansett av ein rabatt + cashback frå månaden før, er det litt komplisert å sjå kva rabatt ein faktisk får. Faktura har likevel så pass bra og oversikteleg oppsett, at det går fint å finne ut av det.
Det ville likevel vore ein fordel om grunnlaget for rabatt og cashback var spesifisert på faktura.
Betre utskriftsmogeleheit av faktura ville også vere bra, eks. at ein får opp PDF-fil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Har byttet selskap
"Dårlig at det bare er Esso"

Kortet er bra før når man fikk samme rabatt på alle stasjoner. Nå er det bare ESSO som gir full rabatt. Har ingen Esso i området lengre. 365Privat MasterCard påsto at det var EU-regler som førte til omleggingen, det tviler jeg sterkt på. Gå tilbake til den gamle ordningen. Har sagt opp mitt 365Privat MasterCard pga dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Følger med svindel, men dyrt i bruk"

Tar mye i årsgebyr, og det koster å ta ut penger.
Men noen hadde hacket et nettsted en eller annen plass, antagelig hvor jeg har handlet og brukt kortet mitt til å handle med i utlandet. Dette ringte banken meg om, før jeg fikk anledning til å sjekke. Det var årvåkent, og PLUSS PLUSS til DNB. Lurer på om de andre er like dyktige?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Beste kort"

Anskaffet kortet pga bensinrabatten siden jeg kjører ca 30.000 km pr år.
Kortet innfrir og jeg sparer store summer. 😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Vurderer å bytte selskap
"Rabatt bare hos ett selskap"

Gir 85 øre bare hos ett selskap, ellers bare 10% rabatt. Ikke alle steder dette selskapet leverer drivstoff.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Lettjente penger"

Betal totalbeløp hver måned.
Hvis ikke vil det påløpe dyre renter.
Reiseforsikring inngår ved bruk av kortet til reise.

Gunnar M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Enkelt og greit"

Dette er et kort som er gratis og like enkelt å bruke som andre kort. Og så mye en sparer med det. Helt topp.

Kundetilfredshet
Søknadsprosess
Vurderer å bytte selskap
"Spare penger"

Benytter 365 privat utelukkende fordi dette kortet gir meg det rimeligste drivstoffet.
Dersom det dukker opp ett alternativ som er rimeligere, så vil jeg vurdere å bytte kortet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Helt topp kort"

Et bra kort hvis man har kontroll på hva man bruker det til.
Jeg fyller drivstoff en til to ganger pr mnd. Og nedbetaler alt via e-faktura sist i hver mnd.

Liv K. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Søknadsprosess
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men dårlig at det kun er Esso som gir høyest rabatt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Går ikke overalt. Har hatt problemer. Kun på Esso som har høyest rabatt. Dumt nå det er langt til nærmeste Esso forhandler.

Tormod K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"Beste kredittkort på drivstoff"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker alltid 365 ved fylling av drivstoff. På reiser bruker jeg SAS MasterCard eller Norwegian på grunn av opptjening av bonus, reward poeng og gebyrfri bruk ved bestilling av billetter.

Hans-Peter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Fordeler
Søknadsprosess
"365 er det beste kredittkortet jeg noen sinde har anskaffet meg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg angrer på at jeg ikke har fått tak i dette kortet tidligere. Dette er absolutt det beste
kortet vedrørende drivstoff.

Detaljer for 365Privat Mastercard
89/100
Bra
Basert på alle tilgjengelige detaljer og data for 365Privat Mastercard er kortet rangert nummer 7 av totalt 66 kredittkort på markedet.
Vis flere detaljer
Fordeler
93/100
Forsikringer
25/100
Rente & gebyrer
85/100
Søknadskrav
84/100
Responstid
90/100
Kreditt
50 000 kr
Eff. rente
25,53%
Rentefrie dager
45 dager
Årsavgift
Gratis
Aldersgrense
21 år
Flybonus
Nei
Reiseforsikring
Nei
Bensinrabatt
Ja
Cashback
Nei
Shoppingrabatter
Nei
Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap