Denne gangen glemte de å sende varsel også. Dermed ble jeg ikke minnet på det, og siden det var midt i ferien min, så ble det rentebelastning. Jeg vil gjerne ha mulighet for en remittering på framtidig dato og mulighet for KID. Jeg vil gjerne ha e-faktura med full saldo påført. De sender ikke det, fordi de vil omgå reglene og kun føre på minsteinnbetaling. Jeg vil også gjerne velge forfallsdag i mnd på faktura.
Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Bank MasterCard?
Gjør som Pål og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Bank MasterCard du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
ALDRI mer kjøp av feriereise med Komplett kredittkort. Når flyselskapet gikk konkurs prøvde kundeservice å avvise kravet og viste til sitt forsikringsselskap. Forsikringsselskapet var helt oppgitt da dette strider med Finanslovens paragraf 54B om "Chargeback". Enten så mangler Komplett Bank kunnskap om lovverket eller så spekulerer de i at folk gir opp.
Tilbyr verken eFaktura eller AvtaleGiro, men sender faktura på e-post slik at en må legge inn alle detaljene selv i nettbanken. Dette er for dårlig, men sikkert slik de vil ha det. At det er bra vilkår ellers hjelper lite når det er så tungvint å betale.
Samlet poeng og gikk på samme smell som andre, poeng blir ikke doblet ved handel på komplett.no som jeg ble lovet tidligere, og har ikke fått noe varsel om denne endringen (sjekket mailene fra komplett). Ble bare veldig skuffet når jeg først skulle bruke poengene. Ellers funker som en vanlig kredittkort
Uten å informere kundene så har de kuttet bonusen ved kjøp på komplett.no. Tidligere fikk man 2x bonuspoeng og nå er det 1x. Tror mange brukte kortet pga. bonusen hos komplett.no