Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Hudya/Telipol etter at jeg gikk fra Komplett og hit. Er nå i USA, og sendte et spørsmål til de på mail - svaret kom timen etter! 😊 Jeg forventet ikke å få svar for dagen etter, tidligst! Det eneste negative jeg kommer på er at de foreløpig ikke har app, men kun en nettside hvor man administrerer abonnementet.. Men det er ikke noe problem, da jeg har lagret innloggingen der.. Så går fort å logge inn. At de bruker telenornettet er også et pluss, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker telenor..
Svarer kjapt når du sender spørsmål via mail. God dekning overalt og du får mye data for prisen pr.måned. veldig fornøyd 😊😊
Får faktura på epost / sms, husker aldri å betale i tide og endt opp med flere purring/inkassobrev. Forferdelig opplegg.
Et godt abonnement for meg. Nok data, ikke for dyrt. Har god oversikt på "min side" hvor man både kan huke av for å ikke overskride databruk, samt velge andre spesifikasjoner. Alltid behjelpelige når jeg tar kontakt.
Rimelige priser og hyggelig kundeservice. Alltid vært behjelpelig om det har oppstått problemer. Kjenner meg ikke igjen i omtaler som nevner overbelastning av abonnement eller dårlig kundeservice. Snarere tvert imot. To tomler opp for Hudya!
Jeg fikk abonnementet stengt da jeg glemte å betale en faktura det er no greit og de sa at med en gang jeg hadde betalt så skulle de aktivere den. Jeg måtte ha bankid for å logge med inn i banken noe som ikke var mulig da det deaktiverte abonnementet men på kundemailen så sa de at de hadde aktivert abonnementet midlertidig og at jeg måtte vente 15 min, det hadde gått over en time da jeg forsøkte igjen, restartet mobilen men fortsatt stengt i alle ender. Jeg ga de en sjanse kanskje måtte jeg vente en dag? men dagen etter så er det fortsatt ingenting også får jeg mail om å skru av og på mobilen og de sier DET ER AKTIVERT! men jeg har jo prøvd på flere mobiler. Hver gang jeg sier jeg ikke har brukbar abonnement så blir det stille! de var aktive med å sende meldinger helt til jeg sa at abonnementet ikke fungerte! Useriøst selskap og jeg har aldri fått regninger som tilsvarer abonnementet jeg har bestilt, alltid er det mere enn det står det koster og jeg har ikke engang brukt opp dataen. Som noen nevner her så driver dette selskapet muligens ulovlig og jeg vil gjerne inkludere min sak på eventuell saksøking!
Har fått feile regninger med høyere beløp i det siste. Når jeg har bestemt meg for å bytte mobilleverandøren og bestilte et nytt abonnement, fikk jeg beskjed fra Hudya, at det er oppsigelsestid, inneværende måned + 1 måned. Så nå må jeg betale for en ekstra måned hos Hudya uten at jeg har behov for det. Min opplevelse av Hudya er at de prøver å framstå som en billig leverandør, men de er det bare i teorien, i praksisen må man betale mye mer enn man egentlig sa ja til. Positivt: Bra dekning, grei kundeservice. Negativt: Oppsigelsestid, fakturabeløp stemmer ikke med abonnementet man tegnet