NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
J**la m**ka bedrift,får regninger i 1 sett.denne tlf har dere stengt mere en den har vert åpnet
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager så mye at du hadde hatt en dårlig erfaring med vårt mobilabonnement. Dersom du ønsker at vi skal undersøke nærmere det som har skjedd, så vil vi gjerne at du kontakter vårt kundesenter på mail eller telefon. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Billig ogbra og kan anbefales til andre, både gammel og ung.
Hei Torbjørn, Takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd med vårt mobilabonnement, og vi setter stor pris på at du vil anbefale oss videre! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Jeg startet min roadtrip fra Norge via Sverige, Denmark og Tyskland med en visshet om at jeg skulle ha i hvert fall mobilen i orden. I Sverige fikk jeg velkomstmelding og mobilen fungerte. I Denmark fikk jeg velkomstmelding, men mobilen sluttet å fungere. Jeg måtte da ta hele turen uten GPS og navigere meg gjennom Europa uten mobilstøtte. I Tyskland fikk jeg også velkomstmelding om at mobilen skulle fungere, men heller ikke her virket mobilen. Ikke skulle jeg på ferie og hadde tid til en ikke fungerende mobil. Jeg skulle rydde ut foreldrehuset etter at vi mistet begge til kreft tidligere i år. For å få telefonen til å fungere kjøpte jeg et tysk simkort. Da jeg fortalte om dette til NorgesEnergi Mobil, fikk jeg svar at de dessverre ikke kunne gjøre noe med det siden jeg ikke hadde sagt ifra med en gang. Hvordan kunne jeg si ifra. Jeg hadde ikke en fungerende mobil og var langt hjemmefra. Jeg bytter mobilabonnement og har også byttet strømleverandør. Tydeligvis vil jeg ikke ha noe som helst med dere å gjøre igjen. Da jeg trengte dere mest, var dere ikke der. :(
Hei Annebritt, Takk for tilbakemeldingen, og beklager den negative opplevelsen du hadde som mobilkunde hos oss. Det er også veldig beklagelig at du ikke fikk den hjelpen du trengte. For å finne ut hva som gikk galt i ditt tilfelle må vi se nærmere på ditt kundebilde, så om du ønsker at vi skal undersøke og se om vi finner en løsning vil jeg anbefale at du kontakter vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Vi har åpent mandag til fredag fra klokka 8 til klokka 16. Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Fri for mobilnett. Må bestille mer. Ellers godt fornøyd.
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding! Det hender jo dette skjer, spesielt nå i sommer. Vi anbefaler å se på våre abonnement med litt ekstra data - det er jo greit å ha det nå som ferien er kommet for fullt. Ring oss gjerne på telefon 38100080, eller send oss en henvendelse på epost om du ønsker vi skal hjelpe deg med det! Ellers kan du jo selvsagt ordne alt sammen via appen vår. God sommer🌞 Hilsen Vegard.
Synes info kan bli betre, og når eg stadig får purringar på rekning (når det er oppretta autogiroavtale, så vidt eg veit) og eg går tom for mobildata etter veldig kort tid og ikkje finn ut korleis eg kan oppgradera ...
Hei AnneLise, Takk for din tilbakemelding! Så dumt å høre at du syns det er mye masing fra oss. Kan du sende oss en henvendelse på [email protected] og forklare hva som eventuelt du syns er masete? Kanskje vi har en god løsning på dette. God sommer🌞 Hilsen Vegard
God dekning og rimelige priser. Også god kundebehandling
Hei Nils Otto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med både dekning, priser og kundebehandlingen🤩 God sommer🌞 Hilsen Narve
Godt fornøyd med dette abonnementet så langt.Men kunne vert bedre
Hei Harald, Tusen takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er godt fornøyd med abonnement fra oss👌 Vi ønsker å vite hvor vi kan forbedre oss, send oss gjerne en epost på [email protected] God sommer🌞 Hilsen Narve
Bra dekning i de områdene jeg ferdes.Drammen's og halingdal's område.
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding! Godt å høre at dekningen treffer deg godt hvor du ferdes👌 God sommer🌞 Hilsen Narve
Helt grei kundebehandling. Får alltid hjelp til det jeg trenger. Strålende fornøyd hittil. Ikke noe å utsette på
Hei Hilde, Tusen takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at alt fungerer som det skal og at du er strålende fornøyd🤩 Det er bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! God sommer🌞 Hilsen Narve
Teknisk har alt fungert perfekt, og jeg synes jeg får mye igjen for pengene. Har jeg behov for utfyllende informasjon, eller for å gjøre endringer i mitt abonnement, får jeg rask og god hjelp. Har ikke erfart problemer med dekningen.
Hei Lars, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er helt fantastisk å høre at alt det tekniske er på stell og at vi gir deg god verdi for pengene🤩 Om det skulle være noe, så er det bare å slå på tråden igjen😊 God sommmer🌞 Hilsen Narve
Nå har jeg hatt kontakt med Norges Energi Mobil i drøye 2 mnd. Ingen problem av noen slag.
Hei Per, Tusen takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at du har fått god hjelp i kontakt med oss👌 Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer. God sommer🌞 Hilsen Narve
Veldig bra dekning på de spesielle stedene jeg ferdes
Hei Kristin, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med dekningen😊 Ha en riktig god sommer🌞 Hilsen Narve
Ville ha fast ff 20 hver mnd men det endrer seg fra mnd. til mnd, det samme gjør summen. Hvorfor skjer det. Ingen opplysning om dette når avt. ble inngått.
Hei Mette, Takk for din tilbakemelding. For at vi skal kunne gi deg et godt svar på det må vi be deg ta kontakt med vårt kundesenter. Telefon: 38100080 Epost: [email protected] Hører fra deg😊 Hilsen Narve
Veldig fornøyd med deres kundeservice og dekning. Kommer til å forbli kunde
Hei Alf, Tusen takk for din tilbakemelding! Fantastisk å høre at du er fornøyd med både dekning og service🤩 Vi ser frem til tiden fremover! Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer👍 God sommer! Hilsen Narve
Fornøyd og anbefales . God kundeservice, god dekning uansett Hvor .
Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding! Nydelig å høre at du er fornøyd med både dekning og service🤩 God sommer! Hilsen Narve
Veldig fornøyd, men det som trekker 1 stjerne fra full pott er at de lovet meg halv pris de 2 første mnd om jeg byttet til Deres abonnement. Dette har ikke skjedd, så er litt gretten for det, men ellers er jeg super fornøyd. Hilsen R.C
Hei Roberto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd🤗 Vi beklager for at rabatten ikke har blitt registrert da du ble kunde hos oss. Rabatten skal du selvfølgelig få, vi ordner det på et par tastetrykk om du kontakter oss per telefon eller epost. 38 10 00 80 [email protected] Hilsen Narve