Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Helt fornøyd

Omtale av  Heidi W

Jeg slipper å tenke på det engang alt går av seg selv. Pris og dekning er utmerket

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.02.2022 15:53

Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være :) Hilsen Narve

Nyttig (2)

Får ikke brukt 4G

Omtale av  Siw

Får ikke 4G når jeg har bruk for det. Har abonnement med 1 GB med rollover så det skal være 2 GB. På appen står det bare 1 GB

Svar fra NorgesEnergi Mobil
31.01.2022 12:24

Hei Siw, Takk for din tilbakemelding! Ta kontakt med vårt kundesenter per telefon eller epost så skal vi hjelpe deg å finne en løsning. Mobil 38 10 00 80 epost [email protected] Hilsen Narve

Nyttig (1)

God sevice

Omtale av  Rolf H. L

Alltid hyggelige svar når vi spør om ting Det har ikke vært problemer å få svar på det som jeg har spurt om

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.01.2022 10:28

Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk da du var i kontakt med oss :) Det er bare å plinge på igjen om det skulle være noe! Hilsen Narve

Nyttig (1)

Helt greit

Omtale av  Tove G

Gir meg det jeg trenger, god dekning, grei pris, bruker tlf mye på jobb, uten problem.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
26.01.2022 12:36

Hei Tove, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med våre abonnement :) Hilsen Narve

Nyttig (2)

Supert 😀

Omtale av  Wenche J

Supert og billig. Tar vare på sine kunder. God service :) Anbefales :)

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.01.2022 10:36

Hei Wenche, Tusen takk for din tilbakemelding og anbefaling! Flott å høre at du er fornøyd med servicen vår 😀 Hilsen Narve

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd!

Omtale av  Ove H. T

Så langt meget fornøyd og God ..Trygg, kjapp service!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.01.2022 08:31

Hei Ove, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med servicen vår, det er bare å ta kontakt om det skulle være noe mer. Hilsen Narve

Nyttig (2)

Veldig bra

Omtale av  Jan L

Fornøyd, særlig med prisen, men får ofte melding om at min datamengde er oppbrukt! Årsaken eller hvorfor datamengden er oppbrukt forstår jeg ikke.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.01.2022 16:27

Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er veldig glad for at du er fornøyd med prisen hos oss, vi har også en rekke abonnement med mer inkludert data til en god pris om du skulle ha behov for mer. Du kan enkelt endre abonnement selv i appen eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Dersom du ønsker å spare data, vil vi anbefale å benytte wifi hvor det er tilgjengelig og være bevist på hva du bruker telefonen til, på de fleste telefoner i dag kan du enkelt se hva du bruker data på under innstillinger. Det som tar mest data er streaming av videoklipp/filmer, spesielt med høy kvalitet. Hilsen Narve

Nyttig (1)

Fornøyd

Omtale av  May T

Synes det fungerer bra . Vi bruker den endel i Sverige å det fungerer også bra

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.01.2022 11:08

Hei May, Tusen takk for din tilbakemelding. Flott å høre at det fungerer like bra på reise som hjemme i Norge! Hilsen Narve

Nyttig (2)

Rask stenging m lang varighet

Omtale av  Pernille

Ifb m forglemt betaling, ble tlf min sperret. På tross av betaling er tlf fortsatt sperret. Jeg er avhengig av tlf både i jobbsammenheng, og privat- da jeg har 3 barn. Synes stenging ble er raskt brukt virkemiddel (i stedet for inkassovarsel el) og har aldri opplevd liknende i andre tlfselskaper. I tillegg er det vanlig å åpne tlf v betalt faktura. Jeg kan ikke være kunde i et selskap som opererer slik. Har byttet abonnement.

Nyttig (4)

Mobil

Omtale av  Anita

Bra pris, og god service. Hvis man har spørsmål, får man kjapt svar.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.12.2021 10:17

Hei Anita, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott at du er fornøyd med både våre priser og service! Vi skal selvfølgelig jobbe hardt videre for at du skal fortsette å være fornøyd. Ha en riktig god jul! Hilsen Narve

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra service

Omtale av  Amarjit B

Rask service og god Kunde services Bra dekkning veldig bra prise. Kun onsker salt av telephone.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
01.12.2021 14:07

Hei Amarjit, Tusen takk for din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Ha en fin dag! Hilsen Narve

Nyttig (3)

Dårleg opplegg etter oppbrukt data

Omtale av  Truls

Hei! Du har nå brukt opp din inkluderte datamengde. Du kan fortsatt bruke data, men forbruket ditt koster nå 0.99kr per MB (maksbeløp 349kr). Du kan enkelt bestille mer data i appen eller på Min side: minsidemobil.norgesenergi.no. Husk at med Data Rollover tar du med deg din data over til neste måned. Hilsen NorgesEnergi Mobil. Denne meldinga kjem etter at data er brukt opp. Så går det kort tid, så er dette brukt opp også, nye 349kr. Er ny kunde hos dykk. Hos Telia fekk eg beskjed om å kunne kjøpe ekstra data om eg ville ved og sende ei melding. Veldig ryddig dei gongane ein brukte opp dataen. Då visste ein kva ein betalte for. I staden for og bli «rana» for nye 349 i tillegg til abonnementet, men framleis ikkje ha data resten av månaden. Hos Telia kosta til dømes 5 nye GB 199 og var plenty. Meget dårleg opplegg, og ikkje freistande og behalde abonnementet. På grensa til lureri.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
29.11.2021 11:52

Hei Truls. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber stadig med å bli bedre, derfor er vi avhengig av å få tilbakemeldinger på områder hvor vi har noe å gå på. Selv om vi nevner i SMS at du enkelt kan bestille mere data så er vi enig i at det kan formuleres bedre. På sikt ønsker vi også å se om vi kan gjøre kjøpsopplevelsen enda bedre for eksempel bare med å svare på SMS. Hvis du gjør noe som krever mye data som eksempel å se på video med høy kvalitet, så vil 350 MB brukes opp veldig fort, det kan være årsaken til at det gikk fort fra du fikk SMS til du nådde maksgrensen. Vi har også en gratis tjeneste kalt datakontroll som enkelt kan aktiveres i appen som gjør at du blir strupet når inkludert data er brukt opp, det gjør at du slipper å bli fakturert for ekstra databruk. Vi anbefaler alltid denne tjenesten. Takket være at du har gjort oss oppmerksom på dette har vi satt i gang med å jobbe med å forbedre dette området! Vårt ønske er at du skal være fornøyd som kunde hos oss så vil gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg å sette opp ditt abonnement på best mulig måte å besvare andre spørsmål du måtte ha. Hilsen Narve

Nyttig (2)

det er bra

Omtale av  Alem Y. H

det er bilig å betale men internett blitt ferdig med en gang

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.11.2021 16:04

Hei Alem! Takk for din tilbakemelding. Vi har en rekke abonnementer å velge mellom på appen eller på min side om du skulle trenge mer data der kan du også enkelt bestille ekstra datapakker når du går tom :) Ha en energisk dag videre! Hilsen Narve

Nyttig (2)

har ikke så mye å si nå. har svart dere tidligere i dag på kundeundersøkelse

Omtale av  Marianne E

Dere er rimelige. og hele abonnementet fungerer utmerket for meg. Jeg bruker tlf bare til å ringe med og sende mld. Er aldri på nett med tlf. Jeg har ikke smart tlf og har heller ikke tenkt å skaffe meg det, Min tlf er sikkert over 15 år og jeg tror ikke det er mulig og gå på nett med den. Det spiller ingen rolle da jeg har datamaskin.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
12.11.2021 15:16

Hei Marianne! Tusen takk for din tilbakemelding. Flott å høre at det fungerer som det skal og at du er fornøyd :) For deg så passer jo vårt abonnement uten mobildata helt utmerket! Hilsen Narve

Nyttig (2)

Utrolig god service

Omtale av  H

NE Mobil har skikkelig god kundeservice. Fantastisk ryddig og god hjelp fra dem på kundeservice Mobil. Selv om jeg kom med utallige spørsmål samtidig hadde han evnen til å gi en ryddig og forståelig tilbakemelding, samt god oppsummering ved konklusjon av telefonpraten. Veldig positiv opplevelse av NorgesEnergi Mobil på grunn av denne kundebehandleren. Dersom dyktigheten hos kundeservice, og behandlingen du får av dem, er viktig for deg så anbefales NE Mobil på det sterkeste.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.11.2021 13:45

Tusen takk for din tilbakemelding og anbefaling! Utrolig gøy å høre at du er fornøyd med service vår da du var i kontakt med oss. Vi skal selvfølgelig gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd! Ha en energisk dag videre :) Hilsen Narve

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Pass på at få rabatt viss strømkunde

Omtale av  Kjetil

Fikk telefon om å bytte til Norgesenergi mobil, siden jeg var strøm kunde ville jeg få rabatt. Viste seg at jeg ikke fikk den automatisk og jeg byttet leverandør før jeg fikk kreditert det så mistet penger der. Ser heller ikke vits med å tilby mobil abonnement som skal være billigere som strøm kunde når forskjellen i pris er det samme som forskjell mellom Telenor og Talkmore.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.10.2021 15:13

Hei Kjetil, Takk for din tilbakemelding. Vi syntes det er utrolig leit å høre at du byttet vekk i fra oss. Vi ønsker veldig gjerne at du gir oss en sjanse til å gjøre det godt igjen da det åpenbart har skjedd en feil her. Vi ønsker på ingen måte ønske å lure noen eller holde rabatter tilbake. Vårt ønske er derfor at du tar kontakt med oss via vårt kontaktskjema så er vi trygge på at vi kommer frem til en minnelig løsning. https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Hilsen Narve

Nyttig (2)

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR