NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utmerket leverandør, jeg er fornøyd og vil anbefale til andre.
Hei Ingar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi syntes det er kjempe stas at du vil anbefale oss videre! Ha en energisk dag :)
Litt problemer med fakturaer og betaling,men er stort sett fornøyd!Jeg har jo kraftleverandør også hos de.
Hei Jorunn, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å stadig bli bedre, vi hadde satt stor pris på om du hadde sendt oss en epost til [email protected] hvor du forklarer utfordringene du har hatt med faktura og betaling. Flott å høre at du ellers er fornøyd! Hilsen Narve
Bra kommunikasjon fra utland, og fa SMS fra forskjellige utland i verden
Hei Raul, Takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at abonnementet fungerer bra :) Hilsen Narve.
Norgesenergi mobil er bra. Ingen formening. Gode erfaringer så langt.
Hei Reidulf, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd. Hilsen Narve
fornøyd med abonnementet - som fungerer som lovet og som mitt tidligere telenor-abonnement
Hei Terje, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale! Supert å høre at det fungerer som det skal :) Hilsen Narve
Kan ikke gjøres bedre. Utmerket dekning og samtale kvalitet. Kundeservicen er utmerket
Hei Finn, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale! Flott å høre at du er fornøyd med både service og dekning. Vi skal selvfølgelig gjøre det vi kan for å fortsette å levere god kvalitet i alle ledd! Hilsen Narve
Pluss: god dekning, Brukbar mengde data, oversiktlig app Minus: Litt stiv pris
Hei Øyvind, Tusen takk for din tilbakemelding! Gøy å høre at appen faller i smak samt at den gode dekningen fungerer til forventning. Vi jobber selvfølgelig kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve
God dag! Siste tid fungerer Norges Energi Mobil som den skal. Best regards. Janna M.
Hei Janna, Tusen takk for din tilbakemelding! Kjempe flott å høre at ting fungerer som det skal :) Hilsen Narve
Når en kontakter dem får du øyeblikkelig respons. Bestiller du noe vil du få det tilsendt produktet fra 3 til 5 dager. En god og vennlig behandling. Du kan få en god avtale med kombinasjonen strøm og mobil. Jeg og min kone har vært mobilbruker i Norges energi i ca to år. Jeg venter bare på at de kan levere fler produkter.
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding, utrolig gøy at du deler dine opplevelser som kunde hos oss! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve
Dekning og hastighet er d ingenting å si på, men mulighet for å kjøpe telefon og ikke minst mulighet til å få e-sim til Apple Watch, er evt grunnlag nok for å bytte.
Hei Kevin, Takk for din tilbakemelding. Vi skulle så gjerne ønske at vi kunne tilby eSIM for Apple Watch, det er dessverre for oss slik at det er kun noen utvalgte leverandører med eget nett som kan levere eSIM til Apple Watch. Det håper vi selvfølgelig for fremtiden at vil endre seg. Vi håper vi kan tilby deg tjenestene du ønsker etter hvert, vi holder deg oppdater! Hilsen Narve
Forståelsesfull og imøtekommende. God kundeservice
Hei Bjarte, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott at du hadde hyggelig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter! Hilsen Narve
Siden jeg ble abonnentnhar jeg ikke hatt noen problemer !!
Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding, flott å høre at alt er som det skal! Hilsen Narve
Kundeforholdet startet veldig dårlig. Fikk lite igjen eller forståelse for manglede levering av tjenestene. I senere tid har jeg ikke følt at tjenesten blir levert tilstrekkelig med hva som jeg betaler for. Derfor betaler jeg heller mer for noe som fungerer.
Hei Karoline, Vi syntes det er utrolig leit at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for å forbedre oss på områdene vi ikke har levert tilstrekkelig på. Hvis du har muligheten til å sende oss en epost til [email protected] hvor du forklarer det du har erfart som kunde så vil det være til stor hjelp for oss. Hilsen Narve
God dekning Fantastisk kundeservice Stabilt nett Gode priser
Hei Kathrine, Tusen takk for din tilbakemelding! Hilsen Narve
Grei service. Men må sikkert bytte mobilselskap når De gode prismatch avtalene er brukt opp. Tenker på Fjordkraft strøm og Vipps mobil.
Hei Jens, Takk for din tilbakemelding! Vi vet at konkurransen er tøff i dagens mobilmarked. Vi jobber derfor kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve
Jeg har dessverre fått stengt min telefon. Grunnen er sykdom dessverre. Dette er nå betalt for 3 dager siden men enda er det tydeligvis vanskelig og få åpnet telefonen. Fakturaen ble betalt via Bahs, med riktig fakturanummer. Er dette virkelig så vanskelig og finne ut av. Hvis det er slik så kan jeg ikke fortsette som kunde hos dere. Mvh. Solveig
Hei Solveig, Vi har full forståelse for din situasjon og skjønner godt at det er frustrerende å stå med stengt telefon, jeg er helt sikker på at vi kan få enn oppklaring på din innbetaling samt låse opp telefonen. Ta kontakt med kundeservice per telefon eller epost så hjelper vi deg snarest! Telefon: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Hilsen Narve