Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig, og veldig god dekning her jeg bor på landet.

Omtale av  Karianne S

Har hatt flere ulike selskaper som leier nett av Telenor, men NorgesEnergi viser seg å ha best dekning. Jeg bor slik til at om strømmen går, så har jeg kun på solfylte dager hatt én liten prikk på dekningen. Med NorgesEnergi har jeg fått mye bedre dekning ved strømbrudd, og dette i tillegg til veldig ålreite priser.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.03.2022 08:24

Hei Karianne, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med både dekningen og prisene våre🤩 Hilsen Narve

Nyttig (1)

Meget fornøyd .

Omtale av  Ruth

Veldig hyggelige personal og de er meget servise innstilt 🤩👍

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.03.2022 09:31

Hei Ruth, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve

Nyttig (2)

Jag har slut på data innan månaden ar slut o jag har varit fri från job

Omtale av  Samuel

Jag har aldrig varit med.om något liknande, jag trodde det skulle bli billigare men, oj så fel man kan ha..jag har varit syk o hemma.från jobb i over 1 mån men likaväl tar min data slut innan månaden ar , o jag får betala en massa extra. Jag hade det bättre med mitt förra abonnemang.. ps ni ar jävligt snabba med o skicka rakningen till inkasso. Håll er till strøm

Svar fra NorgesEnergi Mobil
25.02.2022 10:30

Hei Samuel, Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for at du skal være fornøyd og vil veldig gjerne at du skal fortsette som kunde! Hvis du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon så er jeg sikker på av vi kan finne en god løsning og forklaring. Telefon 38 10 00 80 Vi gjør det vi kan for å gjøre kundene våre oppmerksom på at man har lite eller ingen data igjen ved å sende varsel per SMS, det er også mulig å enkelt følge med på forbruket via appen vår eller på min side. Vi kan også forsikre deg om at vi overholder inkassolovverket. Hilsen Narve

Nyttig (1)

fornøyd

Omtale av  Hedda B. T

jeg er veldig fornøy og føler jeg får det jeg betaler for, jeg har ikke hatt dårlige erfaringer med selskapet. det eneste jeg skulle ønsket meg er en enklere og mer oversiktlig mobil-app hvor en ser hvor mye data en har brukt og har igjen og oversikt over rollover og alt som er nødvndig for meg som kunde å ha full å enkel kontroll over

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.02.2022 13:13

Hei Hedda, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter utrolig pris på at du forteller oss hvor vi kan forbedre oss. Vi er helt enig i at oversikten kan bli bedre og har derfor satt i gang arbeidet med å utvide oversikten på forbruk, rollover og datapakker. Hvis du kommer på noe mer som vi kunne gjort annerledes eller bedre så er det bare å sende oss en mail på [email protected] Hilsen Narve

Nyttig (2)

Helt ok

Omtale av  Rita K. M. S

Veldig fornøyd. Har både strøm og mobilabonnement der👌🏻

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.02.2022 08:54

Hei Rita, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd kunde hos oss på både strøm og mobil :) Hilsen Narve

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt fornøyd

Omtale av  Heidi W

Jeg slipper å tenke på det engang alt går av seg selv. Pris og dekning er utmerket

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.02.2022 15:53

Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være :) Hilsen Narve

Nyttig (2)

Får ikke brukt 4G

Omtale av  Siw

Får ikke 4G når jeg har bruk for det. Har abonnement med 1 GB med rollover så det skal være 2 GB. På appen står det bare 1 GB

Svar fra NorgesEnergi Mobil
31.01.2022 12:24

Hei Siw, Takk for din tilbakemelding! Ta kontakt med vårt kundesenter per telefon eller epost så skal vi hjelpe deg å finne en løsning. Mobil 38 10 00 80 epost [email protected] Hilsen Narve

Nyttig (1)
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi Mobil mener

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR