NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice, ganske bra dekning,.mer forlanger jeg ikke
Hei Oddvar, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med vår dekning og service 👌 Bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
God prisen og godt Internett. Vi bruker hele familien!
Hei Wadym, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du og din familie er fornøyd med våre mobilabonnement🤩 Hilsen Narve
Prøvde i flere måneder å få e-faktura, men ble gitt feilinformasjon av flere kunderådgivere. Inkompetansen lå i opplæring av personell, og ikke hos kunderådgiverene som sådan og må anses som et problem i organisasjonen.
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sliter med å få opprettet eFaktura og at vi ikke har gitt deg et godt nok svar da du var i kontakt med oss. Vi skal sørge for at alle våre kundeservice medarbeidere er opplært til å håndtere slike henvendelser fremover. Fra og med 01.12.2021 har vi løsningen eFaktura 2.0 som vil si at så lenge du har huket av i banken din "ja takk til alle" under eFaktura , vil vi benytte din informasjon for å aktivere det for deg automatisk. Dersom du ikke har gjort det skal det også være mulig å legge det inn manuelt med å bruke eFaktura referansen som du finner på din faktura. Det kan være individuelt fra bank til bank hvor og hvordan dette utføres rent praktisk, så vi anbefaler at du tar kontakt med din bank om du skulle trenge bistand til opprettelsen av eFaktura. Håper det var oppklarende. Hilsen Narve
Ærlig talt konas regning er på581.53 øre og har ikke brukt telefonen Jeg får en på1039.04 Så her det bare og avslutte Norges energi mobil
Hei Henry, Takk for din tilbakemelding. Om du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon eller epost så er jeg sikker på at vi kan gi deg en god forklaring på din faktura. Tlf: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Vi håper å høre fra deg! Hilsen Narve
Har hatt flere ulike selskaper som leier nett av Telenor, men NorgesEnergi viser seg å ha best dekning. Jeg bor slik til at om strømmen går, så har jeg kun på solfylte dager hatt én liten prikk på dekningen. Med NorgesEnergi har jeg fått mye bedre dekning ved strømbrudd, og dette i tillegg til veldig ålreite priser.
Hei Karianne, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med både dekningen og prisene våre🤩 Hilsen Narve
Veldig hyggelige personal og de er meget servise innstilt 🤩👍
Hei Ruth, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
Jag har aldrig varit med.om något liknande, jag trodde det skulle bli billigare men, oj så fel man kan ha..jag har varit syk o hemma.från jobb i over 1 mån men likaväl tar min data slut innan månaden ar , o jag får betala en massa extra. Jag hade det bättre med mitt förra abonnemang.. ps ni ar jävligt snabba med o skicka rakningen till inkasso. Håll er till strøm
Hei Samuel, Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for at du skal være fornøyd og vil veldig gjerne at du skal fortsette som kunde! Hvis du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon så er jeg sikker på av vi kan finne en god løsning og forklaring. Telefon 38 10 00 80 Vi gjør det vi kan for å gjøre kundene våre oppmerksom på at man har lite eller ingen data igjen ved å sende varsel per SMS, det er også mulig å enkelt følge med på forbruket via appen vår eller på min side. Vi kan også forsikre deg om at vi overholder inkassolovverket. Hilsen Narve