Helt greit abonnement som fungerer greit også i utlandet
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med mobilabonnementet, og at det fungerte godt for deg i utlandet. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne NorgesEnergi Mobil
Ble ringt opp av en av deres hyggelige selgere over telefon. Den unge mannen var veldig til hjelp og viste ekspertise! Anbefaler Norges Energi Mobil på det sterkeste!
Hei Olga, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med samtalen du hadde med en av våre konsulenter. Vi setter veldig stor pris på din anbefaling. Ha en fin dag🌞 Hilsen Narve
J**la m**ka bedrift,får regninger i 1 sett.denne tlf har dere stengt mere en den har vert åpnet
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager så mye at du hadde hatt en dårlig erfaring med vårt mobilabonnement. Dersom du ønsker at vi skal undersøke nærmere det som har skjedd, så vil vi gjerne at du kontakter vårt kundesenter på mail eller telefon. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Billig ogbra og kan anbefales til andre, både gammel og ung.
Hei Torbjørn, Takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd med vårt mobilabonnement, og vi setter stor pris på at du vil anbefale oss videre! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Jeg startet min roadtrip fra Norge via Sverige, Denmark og Tyskland med en visshet om at jeg skulle ha i hvert fall mobilen i orden. I Sverige fikk jeg velkomstmelding og mobilen fungerte. I Denmark fikk jeg velkomstmelding, men mobilen sluttet å fungere. Jeg måtte da ta hele turen uten GPS og navigere meg gjennom Europa uten mobilstøtte. I Tyskland fikk jeg også velkomstmelding om at mobilen skulle fungere, men heller ikke her virket mobilen. Ikke skulle jeg på ferie og hadde tid til en ikke fungerende mobil. Jeg skulle rydde ut foreldrehuset etter at vi mistet begge til kreft tidligere i år. For å få telefonen til å fungere kjøpte jeg et tysk simkort. Da jeg fortalte om dette til NorgesEnergi Mobil, fikk jeg svar at de dessverre ikke kunne gjøre noe med det siden jeg ikke hadde sagt ifra med en gang. Hvordan kunne jeg si ifra. Jeg hadde ikke en fungerende mobil og var langt hjemmefra. Jeg bytter mobilabonnement og har også byttet strømleverandør. Tydeligvis vil jeg ikke ha noe som helst med dere å gjøre igjen. Da jeg trengte dere mest, var dere ikke der. :(
Hei Annebritt, Takk for tilbakemeldingen, og beklager den negative opplevelsen du hadde som mobilkunde hos oss. Det er også veldig beklagelig at du ikke fikk den hjelpen du trengte. For å finne ut hva som gikk galt i ditt tilfelle må vi se nærmere på ditt kundebilde, så om du ønsker at vi skal undersøke og se om vi finner en løsning vil jeg anbefale at du kontakter vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Vi har åpent mandag til fredag fra klokka 8 til klokka 16. Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Fri for mobilnett. Må bestille mer. Ellers godt fornøyd.
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding! Det hender jo dette skjer, spesielt nå i sommer. Vi anbefaler å se på våre abonnement med litt ekstra data - det er jo greit å ha det nå som ferien er kommet for fullt. Ring oss gjerne på telefon 38100080, eller send oss en henvendelse på epost om du ønsker vi skal hjelpe deg med det! Ellers kan du jo selvsagt ordne alt sammen via appen vår. God sommer🌞 Hilsen Vegard.
Synes info kan bli betre, og når eg stadig får purringar på rekning (når det er oppretta autogiroavtale, så vidt eg veit) og eg går tom for mobildata etter veldig kort tid og ikkje finn ut korleis eg kan oppgradera ...
Hei AnneLise, Takk for din tilbakemelding! Så dumt å høre at du syns det er mye masing fra oss. Kan du sende oss en henvendelse på [email protected] og forklare hva som eventuelt du syns er masete? Kanskje vi har en god løsning på dette. God sommer🌞 Hilsen Vegard