Enkelt å få den samme leverandør på strøm ogmobil.
Hei Dag, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med oss på både mobil og strøm😎 God påske! Hilsen Narve
NorgesEnergi Mobil tilbyr 119 kr for 1 Gb,men hvis du bytter strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 170 kroner. men jeg så i deres side ogde har kommet nå me en liten tekst som stå 179 uten strømavtale. Men hvis du ser her i Bytt.no det er ikke nevnt om med strømavtale i hele tatt. man blir lurt fort hvis man ikke skjkker nøye. Mange ganger klarte ikke å logge meg på appen . Elendig App også.
Hei David, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har bedre priser på mobilabonnementene dersom du har en strømavtale hos oss. Vi gjør ikke noe forsøk på å skjule det noen steder, vi gjør helder det motsatte da det er ment som er fordel for våre strømkunder. På bytt.no har vi ikke lov til å presentere prisen som er forbeholdt våre strømkunder, da den forutsetter at man har en strømavtale hos oss. Det er leit å høre at du har hatt problemer med appen vår. Vi holder på å forbedre innloggingen og vil sende ut en oppdatering innen kort tid. Hvis det er andre ting du føler kunne vært bedre i appen så ønsker vi veldig gjerne tilbakemeldinger, send oss gjerne en epost til [email protected] Hilsen Narve
God kundeservice, ganske bra dekning,.mer forlanger jeg ikke
Hei Oddvar, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med vår dekning og service 👌 Bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
God prisen og godt Internett. Vi bruker hele familien!
Hei Wadym, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du og din familie er fornøyd med våre mobilabonnement🤩 Hilsen Narve
Prøvde i flere måneder å få e-faktura, men ble gitt feilinformasjon av flere kunderådgivere. Inkompetansen lå i opplæring av personell, og ikke hos kunderådgiverene som sådan og må anses som et problem i organisasjonen.
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sliter med å få opprettet eFaktura og at vi ikke har gitt deg et godt nok svar da du var i kontakt med oss. Vi skal sørge for at alle våre kundeservice medarbeidere er opplært til å håndtere slike henvendelser fremover. Fra og med 01.12.2021 har vi løsningen eFaktura 2.0 som vil si at så lenge du har huket av i banken din "ja takk til alle" under eFaktura , vil vi benytte din informasjon for å aktivere det for deg automatisk. Dersom du ikke har gjort det skal det også være mulig å legge det inn manuelt med å bruke eFaktura referansen som du finner på din faktura. Det kan være individuelt fra bank til bank hvor og hvordan dette utføres rent praktisk, så vi anbefaler at du tar kontakt med din bank om du skulle trenge bistand til opprettelsen av eFaktura. Håper det var oppklarende. Hilsen Narve
Ærlig talt konas regning er på581.53 øre og har ikke brukt telefonen Jeg får en på1039.04 Så her det bare og avslutte Norges energi mobil
Hei Henry, Takk for din tilbakemelding. Om du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon eller epost så er jeg sikker på at vi kan gi deg en god forklaring på din faktura. Tlf: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Vi håper å høre fra deg! Hilsen Narve
Har hatt flere ulike selskaper som leier nett av Telenor, men NorgesEnergi viser seg å ha best dekning. Jeg bor slik til at om strømmen går, så har jeg kun på solfylte dager hatt én liten prikk på dekningen. Med NorgesEnergi har jeg fått mye bedre dekning ved strømbrudd, og dette i tillegg til veldig ålreite priser.
Hei Karianne, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med både dekningen og prisene våre🤩 Hilsen Narve