Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dagens go- ord

Omtale av  Gunnar J

Har bare alt bra å si om NorgesEnergi Mobil? " Ja, slå den !! "

Svar fra NorgesEnergi Mobil
26.10.2022 10:02

Hei Gunnar, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding :) Ha en fortsatt fin dag, og ta kontakt dersom det skulle være noe :) Mvh Arne

Nyttig (5)

Hvorfor blir jeg belastet for melding om passering av riksgrensa?

Omtale av  Birger

Er belastet for samtale til utlandet, som aldri har funnet sted!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.10.2022 14:59

Hei Birger, Takk for tilbakemeldingen din. Dersom du mener noe er feil i fakturaen din skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne

Nyttig (2)

Norges dårligste kundeservice

Omtale av  Klas

Har prøvd si opp abb.i to uker, men de svarer ikke og klarer i dag sende ut faktura for Oktober

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.10.2022 12:00

Hei Klas, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var vanskelig å nå vårt kundesenter. Vi har åpent hverdager mellom 8 og 16, og kan nås på telefonnummer 38 10 00 80. Du kan også nå oss på mail [email protected]. Da skal vi hjelpe deg så godt vi kan med saken din. Dersom du ønsker å terminere telefonnummeret må du kontakte oss. Om du kun ønsker å bytte leverandør må du kontakte den leverandøren du ønsker, så vil avtalen med oss avsluttes automatisk. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Positiv erfaring

Omtale av  Jan I. S

Er fornøyd med norgesenergi sitt mobilabonnement.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
04.10.2022 16:53

Hei Jan, Takk for den fine tilbakemeldingen. Kjempefint å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne

Nyttig (3)

Enkelt for meg som bare bruker telefon til å ringe/sende SMS

Omtale av  Per H. B

Jeg opplevde en fin og konstruktiv løsning da jeg mistet BankID etter bankbytte og kunne ikke komme in i nettbanken.Fikk hjelp av min niese til å betale!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
30.09.2022 13:34

Hei Per, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Jeg er glad vi klarte å finne en løsning når du kontaktet oss. Si ifra dersom det skulle være noe mer. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Super service og knall dekning til god pris

Omtale av  Thomas

Leverer akkurat det som ble sakt både når det kommer til pris og dekning, selv i tøffere terreng og områder! Utrolig fornøyd med Norges Energi Mobil!!!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
23.09.2022 10:07

Hei Thomas, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er flott at du ble fornøyd med både prisen og dekningen. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne

Nyttig (3)

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Alexander A

Der er umulig å få hjelp fra kundeservice. Det skriver ikke tilbake og hvis de gjør det er det bare blabla.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.09.2022 14:29

Hei Alexander, Takk for tilbakemeldingen, og beklager at du opplevde dårlig oppfølging fra kundeservice. Jeg vil anbefale deg å ringe oss på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi har åpent fra 8 til 16 på hverdager. Mvh Arne

Nyttig (3)
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi Mobil mener

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR