Er meget fornøyd med dette abb, og NorgesEnergi . Kunne vært litt billigere med fri data.
Veldig fornøyd, men lurer på hvorfor jeg aldri har data?
Hei Edel! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil! Det kan være flere grunner til at databruken er høyere enn det du selv skulle tro. Ta kontakt med vårt kundessenter på mobil så skal vi prøve å bidra med en forklaring som baserer seg på din datahistorikk, tilknyttet spørsmålet over. Ønsker deg en god dag! :) Mvh Aaron NorgesEnergi
Lett å forstå faktura, appen er enkel å betjene Jeg liker hele opplegget
Hei Alf! Takk for en hyggelig anmeldelse! Så godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil! Ta kontakt dersom det skulle være noe! Mvh Aaron NorgesEnergi
Fungerer bra 5 g er bra oppringt er på nett det Fungerer
Hei Trond! Takk for en hyggelig anmeldelse! Så godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil! Ta kontakt dersom det skulle være noe! Mvh Aaron NorgesEnergi
Avbestilte abonnementet etter en dag, fikk likevel tilsendt pinkort flere dager senere. Fikk heller ikke noen tilbakemelding om at oppsigelsen var mottatt, kun i telefonsamtale.
Hei Anne! Vi sender ut SIM-kort med en gang etter bestilling og vil derfor komme frem via posten til tross for avbestillingen av abonnementet. SIM-kortet vil ikke aktiveres selvfølgelig da du avbestilte abonnementet. Bekreftelse burde du ha fått skritflig, beklager dette! Ønsker deg en god dag! :) Mvh Aaron NorgesEnergi