Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service,aldri ventetid på support. Veldig bra dekning også i grisgrendte strøk som er viktigst for oss. Hyggelige priser. Eneste minus fra oss er opningstidene på support kunne vært litt lenger. Ellers det beste vi har hatt,og vi har prøvd flere gjennom årene. Detter er tilfredsstillende. Anbefales.
Hei Ole Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du ønsker å gi oss fem stjerner! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med våre priser, produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vi føler at vi blir tatt godt vare på, får stadig ny info = supert:)
Hei Tove Takk for din tilbakemelding, vi blir glad av å lese at dere føler dere ivaretatt hos oss! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Svarer alltid raskt når vi tar kontakt. Null problemer.
Hei Øystein Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Kundene våre er alltid i fokus, og det er kjekt å lese at du får den hjelpen du trenger og kommer lett i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Hatt Nortel i noen månder nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Min kontaktperson er stort sett alltid tilgjengelig og behjelpelig, og yter god service! Nortel appen har et fint og brukervennlig brukergrensesnitt. Alt i alt, veldig fornøyd.
Hei Takk for fem stjerner, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å lese at du har fått god hjelp hos oss, da dette er noe vi jobber hardt for å tilby alle våre kunder. Det er også fint å lese at du liker appen vår. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Dårlig app, opplysningene der stemmer ikke. Dårlig kundeservice, lite kunnskap. Må alltid høre med "sjefen" Skygg unna!
Hei Sol Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med appen vår, og at du føler du ikke har fått hjelp hos vår kundeservice. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd, og ønsker derfor veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Klarte å skrive feil pin kode 3 ganger og måtta ha tak i pukk koden, Fekk hjelp med ein gang på vakt telefonen 🐣👍 Enda det kl var 08 00 på Påskaften👌🐣
Hei Inger Vårt fokus er at du som kunde alltid skal få den hjelpen du måtte trenge, og det er derfor kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
opplyser ikke om verken moms eller bindingstid. Ingen hjelp fra kundeservice.
Hei Oskar I kontrakten du mottar og må signere før du blir kunde hos oss finner du all informasjon om priser og vilkår. Her står det opplyst både at prisene er ekskl. mva. og om det evt. er avtalt bindingstid på dine abonnement. Vi tar også kontakt med alle våre kunder for en gjennomgang av kontrakten før vi legger de inn i våre systemer. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Det er leit at du ikke føler du har fått hjelp fra vår kundeservice, og vi håper vi kan snu din opplevelse av å være kunde hos oss til nye positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.