Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter ny plattform, bare tull 2 sim kort virker ikke , tok en uke å få nytt, appen har ingen nyttige funksjoner overhode, har gitt opp nå....
Hei Per Det er synd å lese at overgangen til ny plattform ikke gikk sømløst slik som den skal. Vi jobber veldig hardt for å tilby kundene våre rask og god service, akkurat slik som de fortjener. Jeg skjønner det er frustrerende når ting ikke fungerer. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer for å ta en titt på saken din, jeg trenger litt mer informasjon om deg først. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du fortsatt opplever utfordringer, eller ønsker en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Det var ein dårleg start, følte meg overkjørt av telfonselgeren, da han først var fedig så fikk eg ikke tak i han mere. Det fungerer bra nå.
Hei Anders Det er dumt at du føler du fikk en litt dårlig start hos oss, men jeg er glad for å høre at vi klarte snu din opplevelse til noe positivt! Ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 70309900 eller mail [email protected] om det er noe du lurer på eller trenger hjelp til. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God service,aldri ventetid på support. Veldig bra dekning også i grisgrendte strøk som er viktigst for oss. Hyggelige priser. Eneste minus fra oss er opningstidene på support kunne vært litt lenger. Ellers det beste vi har hatt,og vi har prøvd flere gjennom årene. Detter er tilfredsstillende. Anbefales.
Hei Ole Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du ønsker å gi oss fem stjerner! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med våre priser, produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vi føler at vi blir tatt godt vare på, får stadig ny info = supert:)
Hei Tove Takk for din tilbakemelding, vi blir glad av å lese at dere føler dere ivaretatt hos oss! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Svarer alltid raskt når vi tar kontakt. Null problemer.
Hei Øystein Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Kundene våre er alltid i fokus, og det er kjekt å lese at du får den hjelpen du trenger og kommer lett i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Hatt Nortel i noen månder nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Min kontaktperson er stort sett alltid tilgjengelig og behjelpelig, og yter god service! Nortel appen har et fint og brukervennlig brukergrensesnitt. Alt i alt, veldig fornøyd.
Hei Takk for fem stjerner, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å lese at du har fått god hjelp hos oss, da dette er noe vi jobber hardt for å tilby alle våre kunder. Det er også fint å lese at du liker appen vår. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Dårlig app, opplysningene der stemmer ikke. Dårlig kundeservice, lite kunnskap. Må alltid høre med "sjefen" Skygg unna!
Hei Sol Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med appen vår, og at du føler du ikke har fått hjelp hos vår kundeservice. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd, og ønsker derfor veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.