Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungerer utmerket!

Omtale av  Øystein S

Svarer alltid raskt når vi tar kontakt. Null problemer.

Svar fra Nortel
18.04.2023 10:59

Hei Øystein Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Kundene våre er alltid i fokus, og det er kjekt å lese at du får den hjelpen du trenger og kommer lett i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

God service og bra brukergrensesnitt

Omtale av  Porsanger

Hatt Nortel i noen månder nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Min kontaktperson er stort sett alltid tilgjengelig og behjelpelig, og yter god service! Nortel appen har et fint og brukervennlig brukergrensesnitt. Alt i alt, veldig fornøyd.

Svar fra Nortel
13.04.2023 08:43

Hei Takk for fem stjerner, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å lese at du har fått god hjelp hos oss, da dette er noe vi jobber hardt for å tilby alle våre kunder. Det er også fint å lese at du liker appen vår. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Sol

Dårlig app, opplysningene der stemmer ikke. Dårlig kundeservice, lite kunnskap. Må alltid høre med "sjefen" Skygg unna!

Svar fra Nortel
13.04.2023 08:45

Hei Sol Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med appen vår, og at du føler du ikke har fått hjelp hos vår kundeservice. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd, og ønsker derfor veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Veldig bra

Omtale av  Inger B

Klarte å skrive feil pin kode 3 ganger og måtta ha tak i pukk koden, Fekk hjelp med ein gang på vakt telefonen 🐣👍 Enda det kl var 08 00 på Påskaften👌🐣

Svar fra Nortel
11.04.2023 08:39

Hei Inger Vårt fokus er at du som kunde alltid skal få den hjelpen du måtte trenge, og det er derfor kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Ikke svar ja

Omtale av  Oskar

opplyser ikke om verken moms eller bindingstid. Ingen hjelp fra kundeservice.

Svar fra Nortel
11.04.2023 09:03

Hei Oskar I kontrakten du mottar og må signere før du blir kunde hos oss finner du all informasjon om priser og vilkår. Her står det opplyst både at prisene er ekskl. mva. og om det evt. er avtalt bindingstid på dine abonnement. Vi tar også kontakt med alle våre kunder for en gjennomgang av kontrakten før vi legger de inn i våre systemer. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Det er leit at du ikke føler du har fått hjelp fra vår kundeservice, og vi håper vi kan snu din opplevelse av å være kunde hos oss til nye positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Etter 6 purringer og 2 måneder har vi enda ikke mottat SIM kort, bare faktura.

Omtale av  Bengt

Nortel beskylder posten for å ha mistet SIM kortet 5 gangere. Det er relativt grove beskyldninger og direkte skadelidende for posten som merkevare. Så påstår noen at SIM kortet etter 3. forsøk var sendt med sporing, så går det en måned, og så påstår noen andre i Nortel at de bare har sendt det i vanlig post. Men faktura, det kan de sende. De involverte svarer hyggelig og prøver å hjelpe, men får det ikke til. Det er ukjent om det skyldes mangel på personell, kompetanse, systemer eller rå kynisme fra ledelse og aksjonærer. Jeg finner alvorlighetsgraden av påstandene at feilen skyldes posten så graverende, at både posten og nasjonal kommunikasjonsmyndighet vil få en henvendelse med tilhørende skriftlig vedlegg. CEO av Nortel har blitt informert via Linkedin, slik at ledelse ikke har mulighet til å benekte kunnskapen eller manglende handlekraft.

Svar fra Nortel
11.04.2023 10:42

Hei Bengt Jeg skjønner det er frusterende om du ikke har mottatt noen SIM-kort fra oss, men likevel får faktura og purring. For at vi skal kunne hjelpe deg trenger vi litt mer informasjon. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer kun med det navnet du bruker her. Du nevner også at CEO av Nortel har blitt informert på LinkedIn, men han kan ikke se å ha mottatt noe der. Vi ønsker at du sender oss en mail til [email protected] slik at vi sammen kan ta en ny gjennomgang av saken din og komme til en løsning. Her får du raskt svar fra dedikerte personer som sitter klar til å hjelpe deg. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (4)

God og rask service

Omtale av  Birte

God og rask service! Svært fornøyd med kundeopplevelsen.

Svar fra Nortel
29.03.2023 09:05

Hei Birte Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på! Vi jobber hardt for å at kundene våre skal få den hjelpen de trenger, så det er fint å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener
Har ikke tilegnet profilen
Nortel deltar ikke på Bytt.no

Nortel har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Nortel besvarer ikke omtaler

Nortel har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Nortel henter ikke inn tilbakemeldinger

Nortel benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR