God kundeservice og god dekning. Billig til å være bedrifts abenomant
Hei Aleksander, Tusen takk for din tilbakemelding, det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, priser og dekning! Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Som gründere var vi avhengig av å komme trygt i gang, og Nortel var behjelpelig med alt helt i fra begynnelsen. Abonnement, faktura, oppfølging, midlertidig mobilt bredbånd osv. Har vi spørsmål så svarer kundeservice kjapt og godt. Topp fornøyd!
Hei Agnete, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å høre at dere har vært fornøyd med overgangen til oss, og at dere har fått hjelp når dere trenger det. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Veldig fornøyd med Nortel. Både dekningen og servicen er upåklagelig! Anbefales
Hei Haavard, Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester! Vi setter pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Møtte en positiv og hjelpsom mann. Dette var helt topp altså. Masse takk for hjelpen😊
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er flott å lese at du har fått god hjelp fra oss, og at du har en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med en av våre ansatte. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Profesjonell og hjelpsom ansatt som enkelt løste mitt problem.
Veldig fornøyd med dekning på mobilnettet. Svært fornøyd med datamengde og hastighet. Enkelt å administrere abonnementet via appen.
Jeg kjøpte stor ekstra datakvote i slutten av juli. Denne ble nullet ut ved månedskiftet. Jeg sjekket at jeg hadde data rollover, men dette gjaldt ikke ekstra innkjept datakvote. Det stod nederst med liten skrift. Bare svindlere finner på slike ting. Jeg foreslår at dere viser forsiktighet i ongangen med Nortel.