Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Se titel ovenfor. Overgangen fra Telenor gikk smertefritt bortsett fra at både saksbehandler og jeg "glemte" bindingsgebyret på kr. 3.000,- som jeg måtte betale. Beløpet blir over tid refundert av Nortel.
Hei Ola! Tusen takk for din fine tilbakemelding - det er flott å høre at du hadde en smertefri overgang til oss!
Jeg har meget gode erfaringer med Nortel. Servicen er upåklagelig. Svært vennlige og hjelpsomme. Jeg anbefaler Nortel på det varmeste.
Hei Stein, Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og tjenester. Vi ser fram til et bra samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel
Behagelige priser på tjenester. God service. Hyggelig hjelp ved muntlige henvendelser. Ingen begrunnede forslag til forbedringer.
Hei Ragnar, Tusen takk for en fin tilbakemelding, vi setter stor pris på dette og vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss som din operatør! Mvh Sophie Nortel
Har fått god kundebehandling og oppfølging fra en av selgerne hos Nortel. Veldig bra!
Hei Kristoffer, Så flott å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en fin tilbakemelding.
Har ingen ting og utsette på service/funksjoner etter at vi gikk over til dere Hadde litt utfordring med dekning på kontoret i starten men det ble løst umiddelbart.
Hei Roger, Så bra det ordnet seg med dekningen på kontoret ditt, og at du har fått god hjelp av oss med å fikse dette. Vi ser fram til å fortsette et fint samarbeid med deg!
Good service ,good dekning good prices whit nortel
Hello Bjarni, Thank you for your lovely feedback! We're looking forward to continuing working with you.
Gode priser og svært hyggelig salgsavdeling! Byttet fra Unifon til Nortel og er veldig fornøyd😊
Hei Christine, Så fint å høre at du er fornøyd med vår salgsavdeling og våre priser! Vi ser fram til å fortsette et fint samarbeid med deg.