Billig er bra sies det. Njah, kanskje full Telenor-dekning men IKKE samme kvaliteten. De har ikke WiFi-tale og samtale bryter i tunnel. Skurrer og hakker på linjen til tider. Og med en arbeidsdag som gjør at det ofte ringes og sjekkes opp i ting over WiFi/4G, men da må man legge på for å sjekke opp i noe. For deretter å ringe tilbake. Hull i hodet eller?? Mistet dekning halve arbeidsdagen uten å få beskjed om dette, fordi de skulle fikse de overnevnte problemene. Fikk melding om dette etter dekningen forsvant(litt vanskelig å lese den da).
Hei Per Jeg skjønner at det er en frustrerende situasjon å stå i når du ikke har dekning, men jeg kan forsikre deg om at Nortel og Telenor har 100% lik dekning. Kvaliteten på dekning og hastighet for Nortel sine kunder er identisk som Telenors egne sluttkunder. Du kan lese mer om hvorfor her: https://nyheter.nortel.no/telenor-dekning-med-full-hastighet For å kunne søke deg opp i våre systemer og se hva som har skjedd trenger jeg litt mer informasjon. Vi kan gjerne ta en ny gjennomgang av saken din, og om du ønsker kan du ta kontakt med oss på [email protected] Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Holder det de lover, kjapp på å svare, enkelt å komme i kontakt med, anbefales.
Hei Jens Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på! Vi er glad for å høre at du har hatt en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Som relativt stor forbruker av data er det kun Nortel som kan levere 10 GB pr dag.
Hei Karl Vi er helt enig- abonnementet vårt Grenseløs med 10 GB om dagen er genialt! Her får man mye data for pengene, og det er fint å lese at du er fornøyd som kunde hos oss. Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Angrer ikke et sekund på bytte fra Telenor til da Atea, nå Nortel! God og tilpasset opplæring, enkle brukergrensesnitt, god leveranse og rimelige priser. En vinn-vinn-vinn-situasjon for oss!
Hei Liv Så kjekt å lese at du er fornøyd kunde hos oss, vi setter stor pris på at du legger igjen en tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Har hatt Nortel som leverandør i bedriften i flere år, og er svært fornøyd med både pris og service.
Hei Per Så kjekt å lese at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, og er glad for å ha deg som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Veldig fornøyd. Hyggelig service. Svarer på mail med en gang.
Hei Gitte Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Jeg synes det er kjekt å lese at du har hatt en positiv opplevelse hos oss, og at du er fornøyd med vår service. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Lett å komme i kontakt med rett folk. Serviceinnstilt og god på oppfølging. Meget gode erfaringer så langt.
Hei Arnstein Vi setter veldig pris på din tilbakemelding, det er flott å lese at du er fornøyd med vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.