Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dem har en selger som ringer hvar dag og lover at han fikser allt, etter du godkjenner avtalen , han svarer ikke. Betaler ikke bruddgebyr, for andre priser en de lover, brukte minst 5 timer med å ringe dem og sende E-Mail, men uten å få svar på det du lurer på. Blir aldri ringt tilbake etc Styr unna
Var spent på hvor smertefritt det skulle gå og bytte til Nortel. Men det var ingen problemer, sentralbord, varemottak, vakt tlf, vi er alle fornøyd m bytte👍
Hei Rita, Takk for fin tilbakemelding! Vi håper dere har kommet godt i gang og at opplæringen som bestilt finner sted om ikke så alt for lenge. Skulle det være noe du lurer på, er du velkommen til å kontakte oss på [email protected] Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Byttet til Nortel tidligere i år og ble i samtale med selger og han's leder enige om dekking av brudd gebyr hos tidligere leverandør(5 abonnement). Jeg påpekte i den samtalen at alt skulle betales ut samlet og det var ikke noe problem. Sitter i dag med et inkassokrav fra tidligere leverandør og Nortel nekter å betale ut som avtalt, da det ikke er skrevet noe om dette i avtalen. De påpeker at de aldri utbetaler direkte, men trekker fra på fremtidige regninger og det har de heller ikke gjort. Har hatt dialog med kundeservice i et par uker nå, og jeg blir like skuffet hver gang over måten de behandler meg som kunde. De indirekte beskylder kunden får lyve, fordi de ikke har notert i avtalen hva som ble avtalt. Så vil anbefale alle å styre unna dette selskapet. Og til kundeservice når dere leser dette, trenger dere ikke svare. For standard frasene deres dekker ikke dette i det hele tatt.
Fantastisk kundeservice som, selv utenfor åpningstidene, er særdeles behjelpelig og ordner opp til det beste for kunden .
Hei Hilde, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker å gi alle våre kunder god service, og din tilbakemelding bekrefter at vi lykkes med det vi brenner for. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Kjapt og enkelt via chat. Særdeles hyggelig og kjapp kundeservice 👍👍👍
Hei Tor Sverre, Takk for hyggelig chat-samtale! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på din tilbakemelding på at vi lykkes med det. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Nortel leverer det de lovet; god dekning, pris og kundeservice. Anbefales!
Hei Alf, Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på din tilbakemelding på at vi lykkes med det vi brenner for. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Veldig fornøyd med Nortel. Enkel onboarding, kundeservice som svarer på under 20 sekunder og hjelper deg med det jeg lurer på, fortsatt like blide uansett hvor mye jeg "maser". Kommer til å anbefale Nortel til alle jeg kjenner :)
Hei Henrik, Takk for fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyde med både produkt og kundeservice. Du er alltid velkommen til å kontakte oss om du lurer på noe! Mvh Ida, Nortel Kundeservice