Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord
Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .
Hei Gunveig. Så hyggelig at vi kunne hjelpe og at du er fornøyd med oss. Vi er glad i å redde folk. Hilsen Kine i Skymobil
I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.
Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)
Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.
Hei Marianne, Takk for tilbakemeldingen :) Vi jobber med å lansere flere abonnement, og takk for tilbakemeldingen rundt prisen! Hilsen Thomas fra Skymobil
Disse har sluttet med å strupe abonnementet og stenger det helt kun for å selge flere datapakker uten å ha oppgitt noen informasjon om det noe sted. Jeg fikk tilbud om å kjøpe struping for en engangskostnad på 199,- for 40kb/s, når dette var noe jeg hadde som standard før. Ikke har de data rollover på flere abonnement heller. Man finner andre aktører i markedet for en billigere penge og bedre vilkår enn dette. Jeg byttet til en annen aktør. Anbefales ikke!
Hei Henrik, Vi har valgt å ikke ha struping på våre abonnement, og heller stoppet tilgangen på mobildata ved oppbrukt pakke/rollover. Dette er fordi det er mange som bruker mye data når de er strupet, som blir en stor kostnad for oss som en mindre operatør. For å kunne fortsette med lave priser til så mange kunder som mulig så stopper vi altså datatilgangen fremover å strupe. Vi forstår at det er enkelte som fortsatt ønsker vanlig strupenivå, så derfor har vi dette som en egen tjeneste, hvor du bare betaler en engangssum for å få struping aktivert på abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål om dette. HilsenJonna fra Skymobil
Valgte Skymobil for ungene etter anbefaling på Tek. For det første er det rådyrt å kjøpe ekstra datapakker hvis det blir nødvendig. 249 kr for 15 gb ekstra er nærmest lureri. Jeg har sperret så ungene ikke kan bestille ekstra datapakker. Men sperren fungerer ikke, så fikk en regning for to barn på nesten 3000 kroner. Kundeservice kun tilgjengelig på dagtid, så har du jobb der du ikke kan ringe, glem kundeservice. Sikkert et godt forsøk på å starte et nytt mobilselskap, men dette ble helbom.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at funksjonen "sperre for kjøp av datapakker via SMS" ikke har funket som det skal. Sperren skal fungere så fort den er iverksatt, og har du blitt belastet for dette skal vi selvfølgelig rette opp i det! Hvis du ikke har mulighet å ringe oss på dagtid kan du sende oss en Mail på [email protected] så svarer vi deg innen 24 timer! Vår kundeservice er veldig behjelpelige og vil kunne hjelpe deg med en løsning på dette 🙂 Hilsen Jonna fra Skymobil