Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet operatør men fikk fortsatt faktura på fullt beløp siden ny operatør overtok 1.7 10:15, altså 10 timer med skymobil hvor ingen minutter, sms eller data ble brukt. Etter en runde med kundeservice står de på sitt, men trekker fra 150 kroner fra beløpet som plaster på såret. Bryr meg ikke om de 125 kronene de fortsatt krever, men det blir en prinsippsak når jeg ikke en gang får logget inn på min side hos skymobil for å se hva fakturaen gjelder, men at de fortsatt krever penger for et produkt de ikke leverer.
Hei Kristoffer, Som vi forklarte til deg i svar på din sak så har du akseptert oppsigelsestid i våre vilkår når du bestilte abonnementet. Når du overfører ditt nummer til en annen operatør så betaler du ut inneværende måned. Dette er normal praksis hos de fleste operatører. Etter en diskusjon på kundeservice bestemte vi oss likevel for å kreditere deg for dette avsluttende beløpet, selv om vi hadde kostnader med at du hadde påbegynt en ny måned hos oss. Dette fordi du kun var 10 timer hos oss, og dette tydelig var en viktig sak for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil
Byttet fra 5 GB /mnd fra en annen leverandør til 7 GB/mnd hos skymobil. Tidligere gikk jeg skjelden tom for data, nå går jeg tom hele tiden. Samme bruksmønster, samme telefon. Min datter gjorde seg akkurat samme erfaring. Jeg bytter til annen leverandør. Jeg ville styrt unna skymobil.
Hei Hallgeir! Det kan være mange årsaker til at du opplever at mobildata går tomt raskere enn tidligere. Normalt er dette fordi man bytter nett fra r. eks Telia eller Ice til Telenor, og nettet er raskere der du holder til. Hvis du hadde Telenor fra før så er nok det du opplever rett og slett tilfeldig. Det går mye data i sommermånedene, og det kan også være at du apper som trekker data i bakgrunnen uten at du legger merke til dette. Ta en titt på mobilen din for å se hva den har brukt mobildata på så finner du nok forklaringen. Ellers, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord
Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .
Hei Gunveig. Så hyggelig at vi kunne hjelpe og at du er fornøyd med oss. Vi er glad i å redde folk. Hilsen Kine i Skymobil
I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.
Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)
Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.
Hei Marianne, Takk for tilbakemeldingen :) Vi jobber med å lansere flere abonnement, og takk for tilbakemeldingen rundt prisen! Hilsen Thomas fra Skymobil