Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Skymobil
3.7
69 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil sine kunder
Skymobil sin drift avvikles. Eksisterende kunder vil fra 01. oktober 2021 bli overført til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Skymobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
69 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Skymobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Skymobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 69 omtaler om Skymobil

FILTRER OMTALER
44
8
3
2
12
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Skymobil
Skymobil har 69 verifiserte omtaler på Bytt.no

Juks med datamengder?

Omtale av  Hallgeir

Byttet fra 5 GB /mnd fra en annen leverandør til 7 GB/mnd hos skymobil. Tidligere gikk jeg skjelden tom for data, nå går jeg tom hele tiden. Samme bruksmønster, samme telefon. Min datter gjorde seg akkurat samme erfaring. Jeg bytter til annen leverandør. Jeg ville styrt unna skymobil.

Svar fra Skymobil
27.07.2021 12:53

Hei Hallgeir! Det kan være mange årsaker til at du opplever at mobildata går tomt raskere enn tidligere. Normalt er dette fordi man bytter nett fra r. eks Telia eller Ice til Telenor, og nettet er raskere der du holder til. Hvis du hadde Telenor fra før så er nok det du opplever rett og slett tilfeldig. Det går mye data i sommermånedene, og det kan også være at du apper som trekker data i bakgrunnen uten at du legger merke til dette. Ta en titt på mobilen din for å se hva den har brukt mobildata på så finner du nok forklaringen. Ellers, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål :) Hilsen Joachim fra Skymobil

Nyttig (5)

Foreløpig delvis fornøyd

Omtale av  Tommy

Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord

Nyttig (0)

Skymobil er et veldig bra mobilabonnement.

Omtale av  Gunveig

Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .

Svar fra Skymobil
29.06.2021 15:28

Hei Gunveig. Så hyggelig at vi kunne hjelpe og at du er fornøyd med oss. Vi er glad i å redde folk. Hilsen Kine i Skymobil

Nyttig (0)

Good coverage, prices, efficient customer service

Omtale av  Eno

I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.

Nyttig (0)

Bra levert!

Omtale av  Tom R. T

Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:06

Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt innafor

Omtale av  Marianne

Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:05

Hei Marianne, Takk for tilbakemeldingen :) Vi jobber med å lansere flere abonnement, og takk for tilbakemeldingen rundt prisen! Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (2)

Ingen struping på mobil abnm.

Omtale av  Henrik V

Disse har sluttet med å strupe abonnementet og stenger det helt kun for å selge flere datapakker uten å ha oppgitt noen informasjon om det noe sted. Jeg fikk tilbud om å kjøpe struping for en engangskostnad på 199,- for 40kb/s, når dette var noe jeg hadde som standard før. Ikke har de data rollover på flere abonnement heller. Man finner andre aktører i markedet for en billigere penge og bedre vilkår enn dette. Jeg byttet til en annen aktør. Anbefales ikke!

Svar fra Skymobil
08.06.2021 10:47

Hei Henrik, Vi har valgt å ikke ha struping på våre abonnement, og heller stoppet tilgangen på mobildata ved oppbrukt pakke/rollover. Dette er fordi det er mange som bruker mye data når de er strupet, som blir en stor kostnad for oss som en mindre operatør. For å kunne fortsette med lave priser til så mange kunder som mulig så stopper vi altså datatilgangen fremover å strupe. Vi forstår at det er enkelte som fortsatt ønsker vanlig strupenivå, så derfor har vi dette som en egen tjeneste, hvor du bare betaler en engangssum for å få struping aktivert på abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål om dette. HilsenJonna fra Skymobil

Nyttig (8)
Skymobil har 69 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Skymobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR