Banzai har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ekstra for mye mer enn andre leverandører. Dekningen er elendig. Måtte bytte til annen leverandør i løpet av 1 mnd. Kjenner også andre som skiftet fort fra dem.
Rot i systemet, særdeles dårlig kvalitet på samtaler, de i andre røret hører knapt hva jeg sier pga støy og ekko i samtalen. Tlf viser seg tilsynelatende avslått flere ganger daglig da ikke folk kommer igjennom telefonen nettet og opplever tlf i andre enden som avslått selv om jeg faktisk har tlf påslått. Samtalene brytes helt plutselig og der skjer jevnlig...
Elendig teknologi plattform som ikke fungerer!! Skaper frustrasjon. Sleipt å oppgi servicetelefon, som bare referer til nettsidens support, og så avslutter den.
Det er meget skuffende at Banzai ikke er villige til å gi en nedbetalingsplan eller betalingsutsettelse om man har problemer med å betale en måned.. Det er ikke alle som alltid har penger på konto, og kan trenge kanskje 1 uke utsettelse.. Det får vi dessverre ikke til her.. Her bare sperrer de ditt abonnement umiddelbart..
Vært kunde der i seks måneder nå, bare søppel alt sammen. 1. De har ikke telefonsupport. 2. De har lansert en APP for å ringe, telefonen fungerer ikke uten appen. Ubrukelig. 3. Slutter å svare på epost når de blir stilt kritiske spørsmål. Bytter abonnement asap. Råder alle til å holde seg unna.
- Ikke kundeservice på telefon (!!!) - det er faktisk et telefonselskap som det ikke går an å ringe til! - Ikke mulighet for tvilling-sim - Dårlig nett (Netcom / Telia - ikke Telenor) Og dessuten nedprioritert i Netcoms nett. 4G finnes i praksis ikke - Skifter vilkår underveis uten å varsle. De bryter avtalen de har med deg som kunde. De blir nå ettergått av Teletilsynet. - De tar betalt for hver eneste leveringsrapport. - Ikke mulig å få spesifisert faktura. - Nesten umulig å finne ut priser til spesialnummer og til utlandet. - Skyhøye priser til og fra utlandet.