Banzai har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
- Ikke kundeservice på telefon (!!!) - det er faktisk et telefonselskap som det ikke går an å ringe til! - Ikke mulighet for tvilling-sim - Dårlig nett (Netcom / Telia - ikke Telenor) Og dessuten nedprioritert i Netcoms nett. 4G finnes i praksis ikke - Skifter vilkår underveis uten å varsle. De bryter avtalen de har med deg som kunde. De blir nå ettergått av Teletilsynet. - De tar betalt for hver eneste leveringsrapport. - Ikke mulig å få spesifisert faktura. - Nesten umulig å finne ut priser til spesialnummer og til utlandet. - Skyhøye priser til og fra utlandet.
Det får ikke hjelpe om de er litt billigere eller har litt mer data enn konkurrentene. De har en elendig kundeservice. Ting tar voldsomt med tid. De har kun hatt BankID i noen måneder nå, og de klarte ikke engang å få sendt meg nytt simkort med bankid før 2 måneder etter at de faktisk skulle ha levert. Dessuten koster det skjorta å motta samtaler i Sverige eller ringe til Norden. Dette selskapet har faktisk ikke livets rett. Det hjelper da også dårlig at de benytter Netcom sitt nett, som påstår å ha full 4G dekning men i praksis er dekningen = 0 - akkurat som kundeservicen deres. Banzai? NEI TAKK.
Like bra som Telia (netcom). Synd de store datapakkene er forsvunnet. Har kun kundeservice pr mail eller facebook, men de svarer raskt. Man kan logge seg inn på "mine sider" på nett å administrere noe av abonnementet sitt selv, men disse sidene hadde hatt godt av en oppgradering.
I dag som bruk av mobilt bredbånd er viktig kan jeg ikke skjønne at noen andre er billige eller bedre enn Banzai. Kundeservicen er enda bedre enn fantastisk. Det tar bare minutter å få svar på henvendelser. GO BANZAI!!!!