Chess har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har støtt og stadig dårlig dekning i sentrale områder av Norge... Problem med sim - kort skjer også. Tlf er ny modell kjøpt med abonnement så feilen ligger ikke der... Da jeg har fått tlf undersøkt og feilen er ganske tydelig hos Chess Anbefaler ikke Chess på bakgrunn av dette..
De er så blide og hjelpsomme og har alltid en løsning. De svarer raskt. Bra bonus ordning hvor man får poeng hver mnd. Har opplevd å ha dekning på steder hvor andre med Telenor ikke har det. Skulle gjerne sett de hadde et "veldig billig" abonnement for barn.
Prisen var satt mye opp nå i forhold til ifjor så nå skal eg bytte for meg og min datter
Problemer med SIM-kort fra dag 1. Forsøkte kontakte kundeservice.. lang ventetid! Kundebehandler mente det var telefonen min som var problemet til tross for at forhandler hadde sjekket og konkludert med at det var SIM-kortet. Faktura var også høyere enn først avtalt. Nei takk! Aldri mer Chess!
De som irriterer meg mest er at de har drevet lokkekampanjer men at vi opptjener bonus som kan løses inn i nettbutikk: "Man kan veksle poengene inn i: • Rabattkode til Nettbutikken • Ringetid på kontantkort • SMS MinSide - Fri SMS pott på MinSide • SuperBonus - Kinobilletter. NB! Ingen faste produkter, og kun et begrenset antall. Hvem i allverden trenger mjøp av sms? Det er jo med i alle mobilabonnement. Og når man ikke handler i den dyre nettbutikken eller går på kino, ja da blir det bare dumt. Uten varsel har mitt mobilabonnement plutselig steget fra 229 til 299. Sjekket denne siden og skal avslutte 9 år samvær ned dem.
Skaffet meg Chess kontant kort, som kun virket for å motta sms. Kontaktet kundeservice som raskt fant en feil i sitt system og ordnet opp. Meget fornøyd med rask respons, hyggelig tone og god service.
En selger sa stolt jeg skulle få bra dekning men det fungerer ikke.