Chess har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Chess i mange år, med et par andre operatørbytter underveis, - og hver gang byttet jeg tilbake til Chess etter kort tid. Regningene er alltid uten overraskelser og kundeservicen er helt upåklagelig uansett hva du kontakter de for. Et par ganger under flytting har det blitt avglemt å betale det månedlige beløpet, noe jeg har fått vennlige påminnelser om på sms. Jeg kommer aldri mer til å bytte til andre selskap så lenge jeg er så fornøyd. Og gjør de en liten feil, rettes det gjerne opp i via ekstra poeng som kan benyttes til kjøp på deres nettside eller lavere/gratis telefonregninger. Fikk alle mine oppsparte poeng tilbake selv om jeg hadde sagt opp mitt abonnement og etter kort tid angret og gikk tilbake til trygge, gode Chess. Tommel opp👍 Anbefaler dere alltid til alle jeg kjenner😊.
Jeg har vært kunde i mange år og er veldig fornøyd, aldri opplevd noen problemer. Effektive og vennlige kundeservice. Bra dekning. Det eneste er prisen som kunne vært rimeligere.
Her får du som regel mye for pengene. Er du i tillegg student så får man rabatt på alle abonnement gjennom studentkortet, så ta en kikk der. Bruker MYE data selv og storfornøyd med prisen etter rabatt. Min pris: 399,- for 10GB med fri roaming i EU (-100, - i studentrabatt) så en total på 299, -. Nå endret de akkurat abonnementene sine til å inkludere data i EU, men dessverre får man litt mindre data inkludert i prisen enn det man gjorde før for å nevne et lite minus for nye kunder. Nye kunder 399,- for 8GB med fri roaming i EU (-50,- i studentrabatt) så totalt 349,-. Fortsatt good deal for studenter!
Har vært kunde i mange år og har aldri hatt problemer med chess. De er høflig og imøtekommende på kundeservice. Får rabatter hvis de har gjort feil. Rett og slett helt topp!!
Absolutt alt er bra, jeg har faktisk ingenting å utsette på Chess. Jeg er en strålende fornøyd kunde:)
Har ikke hatt noen problemer med Chess siden jeg byttet fra One Call for noen år siden. Har ikke vært noe behov for å kontakte kundeservice da faktura og minside-appen er mer enn god nok. Eneste minus er at prisen kan nedjusteres litt for å bli mer konkurransedyktig. Jeg vurderer alltid å bytte uansett hvor fornøyd jeg er hvis prisen er god. Dekningen har for det meste vært god. Alt i alt, jeg er en fornøyd kunde.
Chess kundeservice er upåklagelig, får hjelp nesten uansett hva det måtte være, helt grei og lett forståelig Nettside/min side, ett stort pluss for at du kan velge å vrake i alt av tilleggstjenester og mye av det er kostnadsfritt. Du kan også bytte abonnemang selv til det du måtte ønske av tilgjengelige abonnement og det du velger blir aktivt i løpet av 5 min. Fakturaforklaringen er lett forståelig og forbruket er oversiktlig og lett å følge med på, forbruk av data ser du i sanntid noe jeg setter stor pris på. Om jeg skal dra frem ett minus så må det bli prisen på abonnementene, her følger de ikke trenden til de andre selskapene og ligger litt for høyt i forhold til de rimeligste lavprisselskapene! I tillegg til det så er chess relativt dyr å bruke om du for eksempel befinner deg i Sverige, jeg har alltid fått høye regninger fra chess etter mine 14 dager med ferie i nabolandet, og det skyldes ikke bruk av data for den hadde jeg slått av! Men alt i alt så er jeg i alle fall fornøyd enn så lenge. Men håper de tar til vett å senker prisene i likhet med de andre aktørene og lar oss bruke av fastprisen til å ringe i Norden i alle fall, da grenser dette selskapet til å bli helt perfekt etter min mening!