Meny

Chilimobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 37 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Chilimobil
Filtrer omtaler
155
41
27
46
202
Sorter omtaler etter
Viser av 471 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Trønderpia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Abonnement mobil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement og de skulle sende simkort. Det kom aldri.Ringte og var nr. 2 da jeg valgte de skulle ringe tilbake. De ringte aldri.Useriøs og ovaretar ikke kunden. De kronene du sparer på å bytte...det er ikke verdt det.⚠️

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Fornøyd kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Chilimobil i februar og må si jeg er veldig godt fornøyd. Det å kunne følge med på hvor mye data som er brukt til en vær tid er veldig fint.. Får jeg ikke svar når jeg ringer de så tar de kontakt med meg når jeg ber om det. Jeg har anbefalt chilimobil til venner fordi di er billigst. Håper di fortsetter med det. ☺

Ståle A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"veldig bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

aldri hatt problemer, og god dekning der jeg normalt befinner meg. Har hatt kontakt med kundeservice noen ganger og er fornøyd med hjelpen. Har nå 5 abonement der

Aleksander E
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Sniken Chilimobil"
6 syns denne omtalen er nyttig

Må starte med å si at det var en veldig lur taktikk for å komme inn på markedet dere gjorde. Lanser et abonnement som er langt billigere enn alle andre (ja jeg snakker om deg "FRI" data) for å lokke til seg en hel haug kunder. So far so good, bravo. Jeg hoppet på bølgen som flere andre jeg og skaffet meg denne fantastiske avtalen så jeg kunne for en gangs skyld droppe WIFI for godt. Så finner dere plutselig ut av at det ikke var så veldig lurt å gi så gode avtaler til folket så dere skrudde opp prisen for å tyne litt mer pæng ut av oss som gikk over. I tillegg setter dere sperrer på bruk av data så den slettes ikke er "FRI" i det heletatt. Det startet med at jeg måtte sende irriterende SMS'er og til og med restarte telefonen for å få lov til å bruke data, bare sånn for å strø litt salt i såret. Nå blir jeg bare rett og slett sperret etter gitt bruk. Tror du ikke de vil at jeg skal betale "hastighetspakker" når jeg har "FRI" data. MEN, jeg kan jo ikke bytte for dere er fortsatt billigst..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svart dårlig kundeservice. Ingen kunde oppfølging eller henvendelse logg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svart dårlig kundeservice. Ingen kunde oppfølging eller henvendelse logg. Rett og slet så enkelte ting som å ringe tilbakke eller sende melding fullføres ikke til du kontakter på nytt igjen, gang på ga. Tokk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Passer for deg som liker gebyrer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig Dårlig service Vil ikke anbefale dem til noen Gjør ting uten å avtale og attpåtil tar gebyr for det

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig håndtering av feil og oppgitt feil epost for kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringer ikke tilbake om man velger det framfor å vente i kø. Bruker for lang tid til å rette feil som rammer kunden og ingen kompensasjon når dette medfører økonomisk tap. Kan ikke sende epost da urett adresse er oppgitt for kundeservice.

Anonym L. A. O. I. H. F. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"SIM-kort levert med ripe, 0 stjerner!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Chilimobil.. En feil som skulle vise seg å bli dyr.. Jeg fikk tilsendt SIM-kort fra Bergen, med et hakk/ripe som gjorde slik at mobilen ikke kunne registrere at SIM-kortet i det hele tatt var i. Skulle bytte fra Onecall til Chili. De skulle hjelpe meg med å ta hurtigportering tilbake og det gjorde dem heldigvis, men nå fungerer ikke det gamle SIM-kortet lenger. Onecall ba meg hente et nytt fra 7-eleven og verken det eller det gamle fungerer. Det bes om å taste inn SIM, så det er i det minste ikke noe feil med SIM nå. Aldri bytt til Chili, tenk å kunne sende SIM-kort som ikke er mulig å benytte i 2020 og der etter skrive mail om at det vil ta 4 virkedager fordi SIM-kortet vil komme fra Bergen..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, dårlig kundeservice."
4 syns denne omtalen er nyttig

Chilimobil er det verste jeg har vært borti. Dårlig kundeservice, dårlig samarbeid med svea finans og dårlig dekning. Det eneste positive med chili mobil er mye data for lite penger, men dette hjelper ikke når du har dårlig dekning. Anbefales ikke til noen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning men hastigheten blir ikke skrudd opp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten var helt ok men kl 22 fikk jeg melding om at jeg hadde brukt opp 5GB så langt i dag og Hastigheten ble redusert til 3 Mbit, den skulle komme tilbake til normal hastighet etter midnatt ifølge meldingen. Men Den ble selvfølgelig ikke skrudd opp etter midnatt og med tanke på at jeg jobber etter midnatt var dette veldig gjort av chilimobil. Holder ikke avtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"To tenåringssønner som bruker mye data - Chili leverer!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet for ca ett år siden over til Chilimobil for mine to tenåringssønner, etter en anbefaling fra en venn. Har ikke angret! Gode priser og god dekning og superrask kundeservice. Enkelt å administrere abonnementene selv via appen på tlf. Hadde behov for oppgradering fra 25GB til Fri Data nå nylig og da tok det kun 10 minutter så var begge abonnementene endret. Og det til og med midt i en periode. Enklere kan det ikke bli! Mannen min og jeg har mobilabonnement gjennom jobb, ellers hadde vi nok byttet vi også.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Bra, men mangler oversikt på minside"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med fri data, 3mbit holder lenge når vi skal se på TV på hytta, får fint bilde i hd på vår gamle TV med Apple TV tilkoblet. Savnet mulighet til å bestille datasim samtidig som man bestiller abonnement, deg må gjøres etterpå. På min side står det bare hvor mya data som er brukt denne mnd- savner en måte å se hvor mye jeg har brukt i dag (siden det er 5gb pr dag i full fart).

Håvard B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Levererer det de skal"
4 syns denne omtalen er nyttig

Chilimobil leverer det de lover for en av markedets rimeligste avtaler. Anbefales både til mye og lite data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke avtalen"
6 syns denne omtalen er nyttig

Etter midnatt blir IKKE HASTIGHETEN SKRUDD OPP IGJEN Hatt Chilimobil før og prøvde igjen nå, feil på feil på feil Etter å ha brukt 5GB fredag kl 22.00 fikk jeg ikke økt hastighet ved midnatt som lovet i vilkårene Dette er smålig og frekt Bytter selvsagt vekk fra Chilimobil umiddelbart!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet fra Telia til chili 10gb 299 (Telia 428). så langt er jeg veldig fornøyd med rask tilbakemelding fra kundeservice synes hastighet er høyere enn Telia 214/57,7 bruker jo samme nettverk er fornøyd så langt. Kan ikke se noe negativt hittil forsett silk og mange nye kunder vil komme.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data rollover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Chilli mobil en stund no men har enda ikke fått den datarollover som eg skal ha. Ta td siste mnd har eg brukt 0.98 data av 3 gb men når mnd kommer får eg ikke med over det som er til overs. Har ikke fått med noe siden eg kjøpte dette abb. så om dette ikke blir fixet asap blir det å skifte til noen meir seriøse aktører ja.

Svar fra Chilimobil
05.06.2020 09:47
Hei Terje :) Slik skal det ikke være! Her må det være en feil. Du skal selvfølgelig få din rollover. Slik som du sier her, skal du med ditt 3 GB abonnement ha 2.02 GB i rollover fra sist måned. Dette må vi få løst! Ta kontakt med oss på kundeservice over telefon: 915 02 445 eller e-post: [email protected] - vi hjelper deg! Hilsen oss i Chilimobil
Shahab S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svert dårlig dekning og nett hastighet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Talkmore i flere år. Byttet til Chillimobil pga billige priser. Men er ikke fornøyd i det hele tatt. Veldig dårlig dekning i hele Oslo. Nett hastighet minner meg på 3G og kanskje enda dårligere. Er tilbake til Talkmore igjen. Anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning, hastighet og elendig kundeservice"
10 syns denne omtalen er nyttig

Gikk fra Telenor over til Chilimobil for å teste ut i 2019. Det ble en dyrkjøpt erfaring. Unngå dette firmaet for alt det er verdt. Hos meg ble det dårligere dekning og hastigheten raste i bakken. Nytter ikke med høy data når dstan fraktes på hest og kjærre. Forsøkte klage, sa opp og regningene fortsatte å komme. Klaget klaget klaget. Til slutt stoppet de, men dyrt ble det og ingen krediterte selv om abb var avsluttet. Styr unna. Når jeg skrev min mening på facebooksiden deres, ble de slettet og jeg blokkert. Og det var kun en mening, ikke ufin engang. Nei styr unna dette selskapet! Skal de bli bedre må de starte å lytte på kundene, ikke kjøre over de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilabonnementet noen gang. CHILLI FREE."
2 syns denne omtalen er nyttig

CHILLI FREE. Trenger ikke nett hjemme. Spiller online, streamer alt e måtte ønske... selv om de struper dataen ned etter 5 GB pr dag.

Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er bra, men alt annet som har med chilimobil å gjøre er ræva, hatt de nå i 3 mnd og skal aldri ha den igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Leverer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask og smidig kundeservice. Retter raskt opp i feil. Grensa på max 10gb PR dag skulle gjerne vært økt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt chili mobil fri data nå i et halvt års tid og er storfornøyd. Bor midt ute i gokk med bare åkre rundt meg og bruker telefonen som router og streamer nett til både TVen og PCen for å se filmer, laste ned spill osv. Får ofte melding om at jeg har brukt opp den daglige kvoten med nett midt i en film, og merker nada til at hastigheten blir satt ned. Streamer fremdeles filmene i god kvalitet! Har også alltid 4g og god dekning stort sett uansett hvor jeg er. Tommel opp! Skal aldri bytte abonnement igjen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Går aldri tom for data, har god dekning og får aldri faktura over det som er månedsbeløpet. Har 25 gb abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Struper hastighet, ubrukelig :-("
3 syns denne omtalen er nyttig

Struper hastighet, ubrukelig :-( blir umulig å se tv da hastigheten ligger langt under det som er lovet. Dette skjer kveld etter kveld.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyveri av rollover data"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle nå ha hatt ca 10 - 12 GB data igjen av roll over de siste 4 - 5 mnd. Nå Kun 3 rollover som forsvinner neste måned. Hvis dere ikke ordner opp i dette er jeg kunde i annet mobilselskap umiddelbart.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR