Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Chilimobil
3.9
789 verifiserte omtaler

Chilimobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Chilimobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
789 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Utmerket
Chilimobil er rangert
#5 av 22 mobilselskaper
56%
Bra
56% anbefaler Chilimobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 789 omtaler om Chilimobil

FILTRER OMTALER
353
71
57
73
235
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Chilimobil
Chilimobil har 789 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super pris

Omtale av  Geddit

1000 GB for 399! Fungerer supert, kjempe dekning og god service!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ekstremt fornøyd

Omtale av  Lars

Har hatt chilimobil med fri data siden mars i år og må si meg ekstremt fornøyd med valget. Ser at andre her inne sitter med negative erfaringer jeg selv ikke har erfart. Bruker ofte mobilen som hotspot for min laptop og kan fint bruke denne til gaming uten store problemer.

Chilimobil

Omtale av  Kongen

Chilimobil veldig raskt til å sende regning til innkasso. Sælæret til inkassoselskapet er meget høy.

Kundeservice

Omtale av  Turid A. N

Dårlig kundebehandling. Blir som regel avvist med et uforstående svar. Sure kundebehandlere, med lite kunnskap.

Forferdelig

Omtale av  Christina

Dette er den verste mobiloperatøren jeg har vært borti. Jeg benyttet meg av angreretten og fikk skriftlig beskjed om at alt var i orden, men regningene kom månedlig. I tillegg bruker de over tre uker (21 dager!) på å besvare en henvendelse. Virkelig? Jeg hadde skriftlig og muntlig kontakt med Chilimobil etter hver regning i fem måneder der de etter hver samtale sa at nå skulle alt være i orden. Etter et halvt år var regningen gått til inkasso! Dette er høyst inkompetente mennesker som ikke burde drevet en servicevirksomhet!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjempe bra kundeservice. God pris på 3GB i måneden.

Omtale av  Ole

Jeg er veldig fornøyd med Chili. Jeg fikk god hjelp av kundeservice, og nettsiden var veldig brukervennlig. Prisene er veldig gode.

Lever vi i steinalderen?

Omtale av  Ny-Kunde

1. Vi byttet over til Chili på en tirsdag i juli. Vi sa vi skal på ferie på mandag i tre uker og trenger SIM-kortet så snart som mulig. Kortet kom ikke før vi måtte reise. Vi var uten SIM-kort i mobilen og uten telefonservice i ferien. 2. Da vi kom hjem fra ferie ventet SIM-kortet i posten. Endelig var vi klare til å kunne bruke telefonen. Vi merket at dekningen var av/på og datt ut ganske ofte. Vi trodde det var bare oss. 3. I dag skulle jeg inn på MinSide og chatte med kundeservice. Chilimobil har ikke Chat!? Lever vi i steinalderen? Ringe kundeservice og vente i kø i evigheter? Hm. Så ringte jeg for å finne ut at de er stengt til mandag kl.09. Det er jo fredag idag? Så korte åpningstider? Man-Fre kl.09-17? Etter at jeg tittet på noen meldinger her, skjønner jeg at vi ikke er alene om å ha fått dårlig dekning. Og at vi ikke er alene om å tro at det går treigt med å bruke apper på telefonen. Overfakturering har jeg aldri tenkt på? Det var mest naturlig å ha tillit til selskapet. 4. Nå har jeg sjekket regningene våre. Jepp, vi var fakturert for de tre ukene i ferien uten SIM-kort. Neste faktura viser til at til tross for fri tale, fri sms, fri bruk i EØS/EU ble jeg fakturert både for å ha ringt til 1stk 5-sifret nr (kr 4,63) og sendte 1 SMS til en venn i Nederland (kr 1,39). (Jeg kan bare se eget bruk på MinSide, men lurer litt hva de andre ble fakturert for). Er det mulig? Tar jeg feil? Betyr ikke FRI bruk = gratis bruk? Om Chili ikke ønsker å holde det de lover, bør de ikke love gratis bruk. Ledelsen i selskapet bør gjøre en realistisk lønnsomhetsanalyse før de tilbyr grønne skoger. De bør lese gjennom lovverket om falsk markedsføring også. I tillegg ville de ha nytte av å delta på et kurs i business Etikk.

Chilimobil har 789 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Chilimobil mener

Chilimobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR