Meny

Chilimobil omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 36 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Chilimobil

"Fungere som det skal"

Omtale om Chilimobil skrevet av Ulf for 29.01.2020 23.08

Chilimobil har totalt 437 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungere som det skal"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri noen problem. Fungerer som det skal. Endrer akkurat som jeg vil mellom abonnementene etter behov.

Svar fra Chilimobil
14.02.2020 08.53
Hei Ulf! Så kjekt at du er fornøyd, det blir vi super glad for å høre :D Hilsen oss i Chilimobil
Bytt.no
"Fungere som det skal" skrev Ulf om Chilimobil

Har du en tilsvarende erfaring med Chilimobil?
Gjør som Ulf og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Chilimobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke full dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med prisen, 299,- for 10 gb i mnd, de har også wifi tale noe som er et pluss siden jeg er mye til sjøs hvor det ikke er dekning men har wifi. Telia dekningen er jeg litt skuffet over, ligger på 3 streker hvor jeg hadde 5 før i mitt tidligere abonnement. Men det fungerer for mitt bruk.

Svar fra Chilimobil
14.02.2020 08.52
Hei Erik! Vi blir veldig glad for å høre at du er fornøyd med abonnementene og tjenestene våre :) Dekningen kan dessverre variere litt ut ifra hvor man befinner seg. Vi kan alltids sjekke om det er planer om å bygge ut nettet i området, da er det bare å kontakte vårt kundesenter her: TLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.no. Hilsen oss i Chilimobil
Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og enkelt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skulle nesten trodd det var noe feil, siden det de er såpass billige. Jeg har tidligere hatt både Telenor og Onecall, ikke fornøyd med noen av de - mest pga pris og kundeservice (til tross for at jeg var kunde i maaange år). Så jeg vil varmt anbefale 10 GB hos chillimobil. Med suveren dekning også :-) :-)

Svar fra Chilimobil
14.02.2020 08.50
Hei Ragnhild! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, her er det jubel hos hele gjengen og det motiverer oss for å stå på enda mer for våre kunder! Tusen, tusen takk :D Hilsen oss i Chilimobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra dyre, elendige One Call til Chilimobil for ikke så lenge siden. Hatt Fri Data i noen måneder nå og er kjempefornøyd. Avsluttet hos bredbåndleverandør og bruker nå kun Chili til mobil og i leiligheten min (pc, nettbrett, chromecast osv.) Merker ingen forskjell i fart når det gjelder surfing eller streaming. Det er kun 5gb med data per dag før hastigheten settes ned, men selv etter den er satt ned så klarer jeg helt fint å streame filmer/serier. Det er heller litt tregere visst jeg må laste ned større filer til mob/pc etter hastigheten settes ned, men dette har ikke vært store problemene. Laster du ned mye torrents er nok bredbånd å foretrekke videre. Går du over 5gb får du melding med info visst du trenger høyere hastighet (1t, 4t eller ut dagen med priser fra 19kr). Databruken nullstilles ved midnatt igjen. Chilimobil har Telia dekning, så greit å sjekke litt opp da det kan være litt opp og ned med dekning noen plasser! Kundeservice er også veldig raske å svare på email om det er noe en lurer på.

Svar fra Chilimobil
14.02.2020 08.50
Hei Silje! Så bra at du er fornøyd med Fri Data abonnementet vårt, det er veldig kjekt å høre :) Vi synes også at det er super hyggelig at du gir god tilbakemelding på vår kundeservice. Det varmer :D Hilsen oss i Chilimobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fikk telefon sperret pga ikke betalt faktura i november"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon sperret pga ikke betalt faktura i november. Ok. Ringer i desember for å avslutte abonnement og betale for meg. Ok alt bra abonnement din er avsluttet. Januar for fu#%ing faktura.

Svar fra Chilimobil
21.02.2020 11.17
Hei!
Dessverre er det slik at hvis en faktura står som ubetalt to måneder etter den ble sendt ut, vil abonnementet sperres. Det er også slik at forbruk du har i inneværende måned blir fakturert påfølgende måned. Om du hadde forbruk utover inkluderte tjenester i desember, ble dette derfor fakturert i januar. Er du usikker på om dette gjelder for deg kan du gjerne sjekke fakturaen din på Min Side. Du har tilgang på Min Side og fakturaene dine i tre måneder etter du har sagt opp ditt abonnement. Kundesenteret vårt hjelper deg også mer enn gjerne dersom du føler noe ikke stemmer :)
Hilsen oss i Chilimobil
Chilimobil har totalt 437 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR